søndag 1. september 2013

Striper og skinnbelter!



Mor har endelig fått rompa i gir og lagd seg en liftgardin, enkel og grei 
med stoff fra ikea og belter fra HM.




Har lyst på nye spisestuestoler så neste loppis i nærheten må jeg på!




Vi titter etter nytt gulv, vi vil ikke male igjen... men jeg får ikke helt bestemt meg hvor hva slags farge på gulvet. Helst må det være lyst. Noen som har prøvd den hvite laminaten fra ikea?

Sola skinner og vi skal ut og klatre i trærne!
Ha en fin søndag...

13 kommentarer:

mille m sa...

Så tøffeliftgardiner!! Kjempefine))

Jorunns hobbyblogg sa...

Så fint!
Smart løsning

Jorunn

Jatte sa...

Kuuult!!!

Nyt Søndagskvelden!
Klemmer♥

Tre Engler sa...

Liftgardinen var jo bare helt rå:)
Utrolig flott, så flink du er:)
Ha en god kveld
Klem Merete

Vibeke sa...

Så stilig det var og for et nydelig rom!

Fin kveld til deg.

kle Vibeke

Har en drøm... sa...

Kule gardiner!
Jeg har samme planen, men har ikke kommet lenger enn til og kjøpe beltene:)) Syns det tøffer opp litt:)

Ha en fin fin kveld!

Lotta sa...

Syk sykere sykest fint hos deg!!!!!!! LEKKERT!!!!!!!!!!!!

Fabelaktig sa...

Du har det sååå fint!

Ønsker deg en fin ukesstart:)
klemklem
-Maia

♥ Netta ♥ sa...

Så utrolig stilig det er hos deg snuppa, jeg digger liftgardinene - übercoole! Tenk at du har laget de selv, flinke deg :-) Jeg har hatt en herlig uke med skrullene, vi burde jo møtes MINST to ganger i uken - hi, hi. Gleder meg allerede til neste bloggtreff!

Ha en fin-fin helg!

Klem
Anett

katrine sa...

Utrolig stilig! røft og tøft! Legger meg til som følger, og gleder meg til å følge ditt kaos:)

katanita.net - Katrine Anita sa...

For et flott hjem dere har! Veldig hyggelig å treffe deg i går! Klem

James Alone sa...

Your blog is very impressive and have the useful information it is really caught my attention.
HD Wallpapers

Jacob William sa...

It's wonderful your infos. Thank you very much
________________
kristen stewart hot