søndag 5. mai 2013

Herlig krydder...



Jeg har jo som mange andre i denne bloggverden lagt min elsk på
"kryddere" til Nicolas Vahè...

Nyeste tilskuddet er kylling kryddere, gleder meg til middage nå!

For ikke å snakke om de flotte posene du får kjøpt, de er jo like pene til 
pynt som til gaveposer!



Sola skinner i dag og solstrålene varmer litt faktiskt!
Nå er hagespisestuebordet spylt men jeg trenger noen stoler, fordi jeg hadde'
overlevde ikke vinteren! Sløvt fra min side..

Ha en fin søndag...
klem


8 kommentarer:

Anette Konstanse Johnsen sa...

Det krydderet ser fristende ut. Hvor får en kjøpt det?:)) ha en flott solrik søndag:))

Frøken Fryd sa...

Hei der, eg har ikkje prøvd dette krydderet enno, men har registrert mange lovord :-) For å vera heilt ærlig så er eg overhodet ikkje glad i å laga mat. Det er kjedelig å handla, kjedelig å finna oppskrifter, kjedelig å laga, kjekt å spisa, kjedelig å rydda... Uff... Ja, ja, alle kan ikkje vera gode på alt ;-)

Klem Eli

Har en drøm... sa...

Oh yes!
Digger NV - fiskekrydderet er og veldig gidt:))

Ha en fin fin kveld, her har vi vært ute i heeeele dag ♥

Tre Engler sa...

Mmmm...dette krydder har jeg ikke hørt om, men ser jo utrolig spennende ut:)
Sov godt
Klem Merete

Fabelaktig sa...

Jeg var litt skuffet over noen av krydderne jeg :(

Håper alt er bra!

Happy fredag, søte du!
Denne helgen skal jeg ta vare på mann og hund og bare nyyte!
klemklem

Sharka sa...

Beautiful packaging design, I want it all!:-)

Myke minutter sa...

Enig, elsker Nicolas Vahe! Fortsatt fin pinse :) Klem

Villa Knøttebo sa...

Så utrolig flott! :) Deilig med krydder til maten, og en bonus at de er stilig å se på i tillegg. Hadde ikke satt dette krydderet i skuffen for å si det sånn... :D

Noen som vet hvor i Oslo-området man får kjøpt disse krydderne?