søndag 10. mars 2013

Soffatrekk...


Snøsmeltingen ute har gjort at vi har måtte bytte trekk på soffan våres,
selv med klorin i vaskemasinen både to og tre ganger så fikk jeg ikke av merkene
etter en møkkete hund, som hopper rett oppi soffan etter tur! *S* 
(Ikke alle som klarer å tørke godt nok her i huset...)


Det var utsolgt for hvitt i går så da gikk vi for sort.
Jeg tror jaggu jeg liker det! Men jaggu viser støvet mer på sort enn hvitt! *S*


Rart å tenke på at for et par år siden var alt hvitt her inne, nå er det mer kontraster.
Jeg er glad jeg aldri malte dette stuebordet hvitt....


Det var så deilig å stå opp i dag, sola rett inn fra verandadøra, det var så herlig!
Sol ute sol inne, sol i sinnet....

Ha en flott søndag alle sammen!

5 kommentarer:

Fabelaktig sa...

ME LIKE!

klem

Precious Home sa...

Åja' dette ble fint ja! Forandring fryder:)
Ha en fin søndag!

Avdeling Holt sa...

Men dette ble da veldig fint? Kos dere masse med ny sofa!

Anette Konstanse Johnsen sa...

Det ble kjempe fint.. Flink til å forandre du:)))

Har en drøm... sa...

Kult med sort trekk!!
Og mye mer praktisk når man har hund:) Selv om støv syns MYE bedre på sort enn hvitt:)

KUL stue dere har, digger kontrastene!!