lørdag 9. mars 2013

House Doctor!


Jeg har shoppet hos Hviit igjen, de hadde fått så mye fint fra House Doctor.
Det er en av mine favoritt levrandører! 
Billig billig billig....

Lys til innetrivselen, bare kos..*S*


"Skittentøyskurver" lekre å se på... tror de blir stuepryd disse her, til puter og pledd.
Synd ungene er for store til å oppbevare leker i stua! *fnis*


Også er godis skålene til ungene byttet ut fra rosa/grønne griseskåler til
disse melamin skålene! 

Herligsminkepung og toalettmappe er også handlet, 
de for tas bilde av i en annen annledning!

Jeg har huset for meg selv akkurat nå, det er digg!
Rydde rydde rydde....

8 kommentarer:

Har en drøm... sa...

Så mye lekkert ja!
Jeg og ønsker meg skittentøyskurven med striper på:))

Ha en fin dag, her er det og rydding på planen, men jeg er ikke alene hjemme og må vente på plass på kjøkkenet, det bakes der nå:)

Camilla sa...

Så mye fint! Skitten tøyskorgene var jo superfine, vi har mye leker strødd rundt i stua hihi.. Takk for tips!
God lørdag:)

charm design sa...

De skittentøys kurvene er såååå fine,forstår godt at du vil ha de i stua.
God helg til deg også(og takk for hyggelig kommentar hos meg)
Klem Heidi

MadeByKine sa...

De kurvene er så fine, jeg har kjøpt den ene, men angrer nå på at jeg ikke kjøpte den i striper og:)

Fortsatt fin helg:) Kine:):)

Fabelaktig sa...

Såå fine ting!

happy helg, søte!
klem

Tre Engler sa...

Så mange flotte ting du har fått deg:)
De kurvene var utrolig stilig:)
Klem Merete

hviit sa...

Sees plutselig igjen! Klem!

Mari sa...

så fine bilder og så flott blogg du har! god påskeklem fra Mari