søndag 31. mars 2013

Dinner time..


Påsken består vel ikke bare av fylte påske egg? *S*
Eller for barna, jo... kanskje?

Fri, nytelse, familietid, hygge, venner, spill, tur, ski, aking...
Ja det å kose seg, det kan vi!!


Middagen i går ble lettvint, salat, litt spekemat, tunfisk, reker og hjemmelaget
Eltefritt brød (noe for de fleste)... veldig godt!


nam nam..





Litt potetsalat...


Ja for i dag er det lammelår for de eldste og litt restemat og pølser for de yngste!

Påske eggene er fortsatt halvfulle, så det blir vel litt dessert i dag også!

Nyt....

6 kommentarer:

Fabelaktig sa...

Neste gang inviterer jeg meg selv hjem til deg, for dette så deilig ut!

Jeg har lammelår i ovnen jeg nå :) Sååå herlig!Gleder meg!

Så du jeg hadde to innlegg, aner ikke hva som skjedde jeg - det var i alle fall ikke planlagt *ler*

fin kveld, fine du :)
klemklem

Tre Engler sa...

Mmmmm..dette så bare utrolig godt ut:)
Kos deg med lammelår i morgen:)
Klem Merete

ved siden av sa...

Namnam! dette så skikkelig godt ut:)
hm...lammelåret uteble i år (til fordel for utallige dager med pølsegrilling!)
i morgen skal vi ha tantes fiskekomler:)
nyt siste påskedag:)
klem nina

Har en drøm... sa...

Spekemat er godt ♥
Og så lekkert dekket!

KOS dere med siste påskedag i morgen:))

Jatte sa...

Nam nam, så deilig dette så ut :) MYYYE bedre en påskeegg med godis!!

Ha en super ny uke,
Klemmer fra Jatte♥

Pssst.. følg med på bloggen min idag, kommer en give away :)

(eddas) sa...

Deilig mat dette her:)ja har vel ikke vært syk på 17 år...så det måtte vel bli min tur også:)Men utrolig kjedelig å se solen skinne ute og ikke få kommet seg ut.......men men satser på at solen holder en stund til:)
Fin 2 påskedag til deg....
klem