mandag 21. januar 2013

Granit lysestaker.


Selv om det går mot lysere tider så er det fortsatt så mørkt at det er kos med masse lys!
Ja og hvem kan ikke få nok av lysestaker?

Melkeglass fra Granit til en tier stykk, disse kan brukes til mer enn bare å drikke fra..


Så disse flotte stjernene da som det var 70% på, de kostet 7 kr stykk.
De er hardføre og kan også stå i stekeovnene, så en liten dessert eller to kan de også brukes til.

Mandagen er her og jeg skal fjerne stingene mine etter galleblære operasjonen min. 
Kjenner jeg gruer meg litt til det, pysa meg...

Ha en fin dag videre...

8 kommentarer:

Nennes sa...

Så fine de stjernen var :)
De kunne jeg tenkt meg!
Takk for hilsen inne hos meg...he,he tv-krokene er vel ikke noe de fleste er stolte av.
Derfor ville jeg vise hvordan det sikkert ser ut hos de fleste....ledningene er gje,t bort i en stor eske bak tv :)
Ønsker litt nytt i denne kroken, men det for duge litt til :)

Ha en fin dag!

Klem

Tre Engler sa...

Så herlig samling med lysestaker:)
Elsker å tenne lys også heldig du var med de stjernene:)
Ha en herlig uke
Klem Merete

Avdeling Holt sa...

Jeg liker flerbruksting, da kan man nemlig rettferdiggjøre kjøpene enda bedre. "Og ikke nok med det" sagt i TV- shop stemme....

susan`s side sa...

Operert galleblæra har jeg også gjort, de trodde det var den som gjorde at jeg hadde så mye mageproblemer. Men dessverre var det ikke det så jeg har mageproblemer enda.
Ikke noe å grue seg til å fjerne sting, det kjenner du nesten ikke engang.

Huset på Grønnmyra sa...

Får aldri nok av lysestaker.
Det som er supert er når de også kan brukes til noe annet.
Har selv hatt galleblæreoperasjon, men jeg behøvde ikke fjerne stingene.
Ble brukt tråd som løste seg opp selv.
Lykke til med fjerningen av stingene.
Ikke noe å grue seg til.
Ha en fin kveld.
Klem fra Jeanette

fam gab sa...

Granit har mye "godis" . Fine lysestaker!!
Lykke til med fjerning av stingene, det går lettere enn du tror :-)

Fabelaktig sa...

Elsker Granit!

Herlig tirsdag til deg, her skinner solen og humøret er på topp - kan man ønske seg mer?!
klem
-Maia

Eva sa...

Så fine lysestakar, er jo fortsatt koelig å tenne lysa på kvelden. Gir så fin stemning. :)