mandag 31. desember 2012




Så er vi straks over på 2013 da dere. 
Nyttårsbordet blir enkelt, stjerner og striper er med.
Her blir det sjelden så mye pynt på bordet for det skal jo være plass til maten også *S*



Selv om den store stjernen gikk som julevare så blir den nok ikke pakket bort på en stund.
Juletreet ble hivd ut i går, letter plass til nyttårsgjester  men resten av jula blir litt til.



Selvsagt har man noen nyttårsforsetter, noen av de er fra i fjor også *fnis*
I 2013 MÅ jeg male gulvet, eller kjøpe nytt (som nok er best!)
Veggene må males, skulle gjort det i sommer... men aldri for sent!! *ler*
Sats må besøkes og mere grønt må inn i kroppen, samme gamle...


Takker for det gamle og ønsker dere 
alle et riktig så godt nytt år, 
kos dere masse!!

13 kommentarer:

Tre Engler sa...

Så utrolig koselig du har dekket:) stolene diner er kjempe fine:)
ØNSKER DEG ET RIKTIG GODT NYTTÅR:)
Klem Merete

Living Four Seasons sa...

Koselig bord! Ønsker dere en kjempefint kveld og et godt nyttår.

Klem,
Vicky

Nennes sa...

Lekker bord!
Godt nytt år til deg og dine :)
Nyt livet og ta vare på de gode minner!

Klem

stallnilsen sa...

Et riktig godt nyttår til deg og dine.

Lisbeth ;)

Avdeling Holt sa...

Bordpynt er oppskrytt, maten må ha plass. Jeg kunne ikke vært mer enig. Jeg gleder meg til et nytt år med deg. Stor klem!

Fjordheim sa...

Ja det er vel litt av hvert en gjerne skulle gjort mer eller mindre av i det nye året. Håper du har ei koselig nyttårsfeiring. Ønsker deg et riktig godt nytt år :)

Har en drøm... sa...

Lekkert dekket!!
Du er flink altså:)
Tipper kvelden ble bra!

Ønsker deg og dine et godt nytt år:)
Gleder meg til og følge bloggen din også i 2013 ♥

Anette sa...

Så flink du er, det var skikkelig flott :)
GODT NYTTÅR ♥
Bli gjerne med på mitt gavedryss ;)
Klem Anette

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Ønsker deg et riktig godt nytt år
klem

Ashi sa...

Alle ønsker om et godt nytt år fine deg! Klem

Nina sa...

Nydelig pyntet bord! Det enkle er ofte det beste er min filosofi også :) Godt å høre at det er flere som har samme nyttårsforsetter år etter år ;)

Godt nytt år til deg!

Klem fra Nina
http://drommevillaen.blogg.no

Fabelaktig sa...

lekkert!

Håper alt er godt ;)

Ønsker deg en fortryllende start på uken!
Her skal kvelden tilbringes med en kjær venninne, jeg som hater å shoppe skal faktisk bli med henne på shopping (grøss og gru) - hva man ikke gjør for de man er glad i *smile*

Stor klem
-Maia

Fabelaktig sa...

Jeg håper formen din er bedre..

Takk for fine ord inne hos meg, søta! Det varmer og glede <3
Ønsker deg en fin søndag, her har vi rukket en tur ut i løypa og nå har jeg satt en bolledeig og skal bare nyte denne nydelige dagen!

Stor klem
-Maia