søndag 16. desember 2012

House Doctor..


Lysestaken fra House Doctor ble med meg hjem her om dagen da jeg var
på julegave shopping med jentene!  Den er så koselig da...

I dag har jeg brettet opp armene og begynt å rydde på storesøster sitt rom.
(Nå har jeg en liten pause for herre min hatt sier jeg bare,
 tror programmet "syke samlere" må introduseres for denne unge damen.)

Her samles det på alt, til og med søppel. 
Jeg har jo nå funnet ut at rydding for henne er å samle alt oppi poser 
og vesker og slenge dem inni skapet, oppå skapet osv...

Ungene og mannen er ute og "leker" med den nye snøfreseren, 
den trengtes nå for her snør det "kjærringer"!

Ha en fin søndag...

7 kommentarer:

beatehemsborg sa...

Så søt!!
He, he slik rydding høres kjent ut... Noen ganger rydder jeg også sånn faktisk...

Lekkert i stua med den nye soffen!

Klem

by.bak - interior & lifestyle blog sa...

Super fin stage - har kigget på en stjerne i samme størrelse, men i træ - fra Norman Copenhagen. Den er tyk, stor og med glimmer på hele forsiden ... Vældig fin, men købte den ikke :-)

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Fantastisk fin lysestake...
hehe kjenner meg igjen i fra jeg var ung....

Ha en knall fin søndag
klem

Living Four Seasons sa...

Ønsker deg en god uke start.

Juleklem,
Vicky

My Dream sa...

dn var jo bare knallstiiiliii... :) sånn har jeg og lyst på!!!!

klems Diana.

Tre Engler sa...

Den var bare kjempe fin:)
Passet perfekt på bordet ditt:)
Ha en herlig uke
Klem Merete

Englevinger sa...

Knalltøff lysestake! Og lekker sofa :-)

Ønsker deg en finfin førjulsuke :-)

Klem Katrine