søndag 4. november 2012

Skinnteppe.



Jeg har solgt litt på Finn.no i det siste, noe som ikke er normalt for meg.
Jeg pleier heller å gi bort eller kaste...

Men jaggu har jeg funnet ut at han "Finn" er genial,  resirkulering er nyttig,
da har man råd til nytt skinnteppe fra  Keiserne også. 
(Flotte gutter...ps, mannen takker for lakrisen)


Men det er ikke alt mannen godtar at jeg selger, jaggu har han lagt sin elsk på
lampene fra House doctor, de får kona ikke røre! 

Tenkte jeg skulle ned i kjellern i dag og gå igjennom malingsboksene,
håper jeg finner noe å male med...

Nå skal skriveborde bli sort...

Ha en fin søndag!

2 kommentarer:

Rebekka sa...

Knallstilig :)
Superkjekt med finn og FB kjøp og salg.
Ha en fin søndag
KLem

Tre Engler sa...

Så herlig teppe, passet perfekt inn:)
Finn er bare tingen, selger mye selv på Finn. Liker så godt at man kan gjenbruk ting:)
Ha en herlig uke
Klem Merete