onsdag 7. november 2012

Hot or not...?




Sitter og gliser litt for meg selv nå, for jeg gikk berserk med svartmalingen på søndag!
Jeg skulle male og jeg skulle male akkurat da....

Veggen har fått matt sort maling, mens pulten fikk oljemaling 40 glans sort.
Jeg tenker og tenker om veggen skal bli hvit og at dette ble litt "black sabbath" aktig,
men liker det litt også da.... *S*


Forandring fryder og sort er hot så vi får se da vettu, samma det! 

Men landstil er det vel ikke her inne mer?

Ha en fin kveld!
klem

10 kommentarer:

Fru Andersen sa...

LOVE IT!

Jatte sa...

Er egentlig ikke en svart-person (haha!!) men syns dette var råkult faktisk :D

Ha en fin natt,
Klem Jatte:)

Anonym sa...

Superfint !!

Bente sa...

Hei - dette ble da tøft! Jeg liker sort:)

Fin torsdag videre til deg - klem!

My Dream sa...

syns det ble kult jeg!! greit med noe som er litt røffere :)

Jeg har malt en vegg i gangen svart... ja, er vel sikkert snart 1 år siden, men ble knall fornøyd, den var søøøt lyseblå før... men gjorde seg så absolutt med litt røffere svart!
blir ikke lei av svart på samme måten som andre farger...

Klems fra Diana.

Guttemamma sa...

Juletreteppet kan du betsille hos Bolina...:-)
Knallstilig hos dere!
Klem♥

Avdeling Holt sa...

Så rart å se det hvite bli svart? Jeg har aldri vært lenger enn gangen hos deg, men allikevel føles det som om jeg kjenner huset. ;)

Manuela - Mrs Hardy sa...

sort er kult, og får annet til å poppe frem.
det blir sikkert ikke så "tungt"/bs hvis du hiver opp noe lyst på veggen. kanskje et kult print el?
goood lørdag :)

Fabelaktig sa...

Hei søte deg,
JUST FAB!

Ønsker deg en nydelig helg, takk for at du titter innom og legger igjen de søteste ord! Du er underbar!
klem Maia

Flisan sa...

Heisann !! Digger den svarte veggen din :-) råkule!