søndag 11. november 2012

Hmm...


Klarer ikke helt å bestemme meg for hva som skal være på veggen eller ikke.

Jeg lurer på om jeg skal henge opp noen print isteden så det blir litt lysere, jeg har jo et fra Ylva Skarp?!


Helgen bare forsvinner her...

I går var vi voksne her i huset på cowboyfest og koste oss max.
Barna har sovet hos svigers, de kom akkurat hjem så nå har jeg startet med middagen.
Herr Fjeldhammer skal ut i regnet og på kamp på ullevåll i kveld, god tur! *S*

Kos dere resten av ettermiddagen og kvelden...

3 kommentarer:

Tre Engler sa...

Koselig plass du har laget der:)
Blir spennende å se hva du velger på veggen til slutt:)
Fortsatt herlig søndag
Klem Merete

mrs Sessan för Lifestyleblogs.se sa...

Snyggt snyggt snyggt. Jag är alldeles ikke sikker på att noe lysere er nödvändigt . Synes det var LÄCKERT

Stor Klem

Åpent hus sa...

fint! :)