mandag 1. oktober 2012

Søtt...


Det er godt med kakao etter å ha vært ute 5-6 timer i denne vinden.

Kjøpte en pakke med søte små marsmellows på Tiger i helgen, 
det ser veldig godt  ut men det smakte huggorm oppi kakaoen! *S*


Så nei, denne koppen ble ikke drukket opp, men marsmellowsene er dekorative da!
Kanskje det hadde blitt litt kult oppå en kake, cupcaks ett eller annet....?


Det er høstferie her på østlande, jeg har jobbet i dag og skal jobbe i morgen men så blir det en
liten miniferie på denne familien også...

Vi skal en liten tur til København  også blir det hyttetur,
blir nok godt for liten og for stor!

5 kommentarer:

susan`s side sa...

Kan du ikke ta med meg til København -;) vi skal til Langedrag men jeg passer så mye bedre inn i Køben -:)))

Anines hvite verden sa...

GOD høstferie! Kos dere på hyttetur og i Køben!

Klem Anine

Tre Engler sa...

Så kos med tur til Danmark:)
Kose deg masse og håper du får strålende vær:)
Klem Merete

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Kakao er godt da... men kanskje best uten ja..
Kos dere med tur til København... Dit kunne jeg tenkt meg en tur også. Får vel heller sende med ønskeliste til mannen eller noe når han skal dit.
Ha en fin uke videre
klem

boNord sa...

Søtt å se på var det i alle fall! :)