fredag 5. oktober 2012

Shopping i Køben...

(Ser at mine søte små har lekt med hånden her, tenkte ikke på det da bildet ble tatt..*S)

Hjemme igjen fra en liten svipp båt tur til København.
Familien glum på tur..

Lillebror er ikke så veldig glad i shopping hvis det ikke heter lekebutikk.
Storesøster synes det er greit hvis hun kommer seg innom Glitter, Hm, bik bok osv
(Denne har vokst med tiden, begynner å bli "ungdom" her)

Trodde ikke det skulle bli noe shopping på mor jeg...
Herr Fjeldhammer og jeg var meget slitne da vi ankom København, 
og bli sjøsyk var jo rett og slett ikke planen!

Vi satte snuten mot strøget og havnet på Guinnes record museum, 
morro for liten og stor....

Så var det rett på BR leker og lillebror fikk shoppet litt for pengene han hadde
fått av besteforeldrene, storesøster har jo selvsagt vokst fra dette, så glitter og Hm på henne!
(Kremt, også er det jo selvsagt Justin Bieber for alle pengene for denne store/lille jenten min, 
så nå er hun lykkelig eier av en Justin Bieber parfyme.. kunne det bli bedre!?)

Disneybutikken er jo alltid hyggelig å titte i og der fant både liten og stor noe! *S*

Ellers så går tiden veldig fort og man setter seg ned og tar litt drikke, is osv
Tittet på livet med ander ord!

Så gikk vi inn på Magasinet  for å ta en matbit i 5 etage  for der visste jeg det var god mat, 
og på vei ned måtte jeg jo innom interiør/kjøkken avdelingen i tredje etage

Oh my, der var det mye fint, all design på en flate...
at ikke jeg tilbragte alle de 5 timene der!?

Jeg fikk jo en liten fangst med meg på de minuttene jeg hadde igjen, 
at man kan bli så lykkelig!? *S*

 Fjøler fra HK-living
Trehånd fra Hay
Servietter fra Bloomingville
Teip fra Søstrene Grene
Koppehåndkle fra Ferm living
Bordskåner i kork fra Ferm living
Lysglass fra House Doctor


Nå er det ut døra og straks til hytta....
Ha en flott helg alle sammen!!

9 kommentarer:

Frk .Fischer sa...

Det beste er intens shopping...eller?? Kos dere på hytta!!

Li/Småtingene sa...

Så masse fint du rakk å få med deg!! Veldig kjent det du sier om barn og shopping... Som regel må man tilfeldigvis "dumpe innom" noe til seg selv... Men da er det jo bra man kan "ekspress-shoppe" ;-) Kbh er supert; tenker dere koste dere der!

:-)

Fabelaktig sa...

HK living I love!

ønsker deg en nydelig fredagskveld! Jeg får mannen hjem fra Amsterdam ikveld og jeg gleder meg!
klem&smil

boNord sa...

Herlige shoppingkupp! :)

God fredag!

Klem, Lise

Har en drøm... sa...

Så mye smekkert du fikk med deg hjem da...!! Herlig for mor det:))
Kjapp-handling går helt fint i Køben, uansett MÅ det bli noe bra ut av det:))

Ha en fin hyttetur ♥

Tre Engler sa...

Kjempe flotte kupp på kort tid:)
Herlig at barna er fornøyd:)
Kos deg på hytta:)
Klem Merete

EVAS HJEM sa...

Mange fine ting du har kjøpt. Gøy med litt shopping :)

EVA

susan`s side sa...

Ser der ja, du skulle liksom ikke til Magasin du! Men du er tilgitt for jeg hatt det helt supert på langedrag!

silje sol sa...

Så fine ting :D
Danark har sååå mye bra interiør!
God kveld til deg :)
Silje