søndag 7. oktober 2012

Miss Etoile..


Så er høstferien våres på hell og vi har kost oss masse.
Hytta stenges nå straks for denne sesongen...

Jeg gleder meg til neste anledning til å bake cupcakes her hjemme,
har dere sett for en flott fangst?! Herlig... danmark på sitt beste! *S*

Det er så mye som står på tapeten her om dagen, så jeg vet ikke helt hvor jeg skal begynne!
Men først har jeg lovet å ommøblere rommet til storesøster, hun vil gjerne flytte sengen tilbake
der den stod før oppussing og hva gjør man ikke for bedre nattesøvn..*S*

Ha en flott kveld folkens!

6 kommentarer:

Lena (MorsTankeblog) sa...

Så flotte. Hvor i Danmark har du mon købt de fine forme?

Kh Lena

Tre Engler sa...

Så herlige former:)
Blir gøy å se ferdig resultat:)
Klem Merete

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Herlig innkjøp...
Lykke til med ominnredningen
Ha en fin kveld
klem

www.ragnhild-lykke.blogspot.no sa...

Hei hei:-)
Køben er fantastisk og for en flott fangst ja!
Så gøy å finne noe som ikke alle har.
Ha en flott kveld og uke,
Klem Ragnhild

Fabelaktig sa...

Jeg syns du skal gi meg de tingene, for DET var lekkert! *ler*

Fin start på uken ønskes deg.
Her er det en liten uke igjen før kofferten pakkes og vi flyr til andre siden av atlanteren.

klem

Har en drøm... sa...

Jeg digger de formene!!!
Vil kjøpe slike i Norge og:))
Blir mange kule cupcakes fremover:)