lørdag 20. oktober 2012

Harlekin..


Nå er det ikke lenge til julekulene skal opp på treet, for ja det er vel straks "lov" å prate om jul nå?

Blir nok samme sort/hvit jul her i år også, var veldig  fornøyd med det!


Skru skap tar litt tid, litt frustrasjon og irritasjon er med...

Skapet er oppe, hengt på veggen, nesten alle dører på (trenger noen fler,
 må på ikea i dag også) og hyllene ligger fortsatt på gulvet.

Gleder meg mest til å fylle det....


Som sant så starter jula tidlig hvert år, men jeg synes jaggu det har tatt litt av i år.
Jeg er på jakten etter dette juletreteppe fra Ferm Living, men både hviit 
og Nord Design er utsolgt.

Så om noen vet om et sted hvor det ikke er utsolgt så legg gjerne igjen en 
kommentar eller send en mail.



Jeg tror jeg er litt hekta på harlekin mønster...

Kos dere litt ekstra, det er jo lørdag!!

8 kommentarer:

Camilla sin verden sa...

Oi gleder meg til å se ditt julepyntete hjem når den tid kommer, har faktisk aldri sett ett sort/hvit julehjem...spennende :)

Klem klem

Lottemora sa...

Klart det er lov å snakke om jula nå; iallfall oss bloggere imellom ;-)

Ha en fin lørdagskveld, klemmer fra Lottemora

Tre Engler sa...

Artig at du gjør Julen med svart/hvit farger:)
Gleder meg til å se:)
Klem Merete

Har en drøm... sa...

Det er knallkult det juletreteppet!!
Men er det utsolgt alt? Wææææ... det er litt creepy, da starter man tidlig ja, hehe:))

Likte din sorte og hvite jul i fjor husker jeg, men det er noe som aldri går hjem her i huset, mannen og ungene har FOR mye meninger om alt, hehe:)

Ha en fin fin kveld ♥

Pink lady sa...

Sort hvit jul høres flott ut!!! Gleder meg til å se! :)
Ønsker deg en god helg videre!

boNord sa...

Det juletreteppet er jeg også på jakt etter. Hååååper det kommer inn før jul.

Klem, Lise

MadeByKine sa...

Hei:) jeg vet ikke om du har fått tak i teppet ennå, men de har det på Illums bolghus, jeg var der i helgen ifb med en gave jeg skulle ha til et bryllup, oppdaget at de har ferm living der og jeg spurte om teppet(har vært på jakt etter det selv), de ringte meg i går og sa de hadde fått det inn, og de la av et til meg, fikk hentet det i dag, så ring og hør med de om de kan legge av et til deg og:):)

Kine:)

lenapenas-verden sa...

Bestillte nettopp et slikt teppe på Bolina.no..lykke til med kjøpet om du ikke har fått tak i enda : )