søndag 21. oktober 2012

Ferm Living...

(Gulvet er ikke møkkete, bare masser riper i det...)
 
Skapene er oppe og jeg tror jeg så og si skrudde dører i hele går! *S*
Nå kan jeg det i hvertfall ... *blunkesmilefjes*

For å si det sånn, skapene er ikke fulle, så jeg er evig takknemlig for mer skapplass!!
Fylle de opp etterhvert klarer jeg helt sikkert!


Synes soverommet til Jorid med bloggen Noe på hjerte er så fint med disse wallstickerne, 
så jeg har bestilt de fra Rom til rom til å ha på skapdørene (øverst)...

Tror det kommer til å bli kult!?
Blir ikke så sterilt...

Søndag og møkkavær, storesøster er ikke helt i form og lillebror skal i bursdag.
Det betyr vaskekjellern og rydding på a mor!

Ha en fin søndag...

6 kommentarer:

Tre Engler sa...

Så kjempe fint det ble:)
Utrolig koselig spisestue du har:)
Ha en herlig søndag
Klem Merete

HusmorDronninga sa...

Deilig med mye skap plass da!
Det er noe jeg også må vurdere etterhvert.. ;)

Lotta sa...

Lekker det skapet altså!!!!!!! Ble kjempefint!!! Ja gå for Ferm Living!! Det blir coolt!

Klemmer

Pink lady sa...

Ferm living kommer virkelig til å gjøre de skapene altså!! Gleder meg til å se resultatet! :)

Julie sa...

Så fint det ble, deilig med skapplass. Vi har samme skapene (skrudd ferdig forrige helg), men ikke plassert de enda. Ser ut som dere har festet de over listene på veggen. Smart! og absolutt noe jeg må lufte for sambo.

boNord sa...

Ferm Living har SÅ mye fint.
Gleder meg til å se wallsticker-resultatet. Knallfint mønster.

Du har forresten lampene jeg hadde tenkt meg over spisestubordet vårt. Er det House Doctor?
Får se hva det blir til, men de skal prøves når bordet kommer :)

Klem, Lise