fredag 28. september 2012

Ylva Skarp...

 
 
Jeg må jo si at Ylva Skarp er ei meget dyktig dame.
Har lagt min elsk på printene hennes...
 
Nå viser det seg at hun samarbeider med Åhlens også.
Hva med dette fatet til sjokoladen, eller bare som pynt?






 
Eller hva med denne matten?
Just love it...
 
Skulle så gjerne ha vært i Bergen denne helgen,
det hadde vært morro!
 
Gleder meg til å lese alt om messen og opplevelser i
de forskjellige bloggene..
 
Her er vi straks klar for fotball kamp og
i morgen er det skravlings med jentene!
 
Ha en fin helg...


7 kommentarer:

Frk .Fischer sa...

Digger den "keep on walking " matta!!
Kos deg med jenteskravlings!!
Det blir vist det på meg i morgen også!!

God helg!

Åse-Lill sa...

Fint, ja:-)
God helg til deg:-)

Har en drøm... sa...

De er kjempefine!!
Jeg og digger printene hennes:)

Skulle gjerne vært i Bergen jeg og, men det passet ikke slik...:(

Ha en fin kveld ♥

Tre Engler sa...

Dette var fint ja, herlig skrift:)
Ja, skulle også gjerne vært i Bergen i helgen......
Ha en herlig helg
Klem Merete

Lotta sa...

Hmm Dette må jeg sjekke ut nærmere:) Ønsker deg en strålænes hælj!!!
Hils din andre halvdel(Fru Fisher) :)

Klemmer

parfums sa...

so nice blog i love it .
Parfum pas cher

MadeByKine sa...

Hei, så hyggelig at du er med på giveawayen min, ja fortsetter med bloggingen så lenge det er gøy:):) har og falt litt for printsene til Ylva Skarp, må nok ta meg en tur innom Åhlens:):)

Klem Kine