lørdag 8. september 2012

Laaang dag...

(Tenk at plantene "lever" enda, helt utrolig til å være meg!)

Jaggu har jeg fått mye ut av dagen i dag!

Minsten her i huset som ikke er så liten lenger, begynte å snakke til meg klokka 07:15
i dag, han lurte på om jeg var våken! Han skvatt til da jeg sa; Jadda det er jeg, skal vi stå opp?

Så her i huset laget vi muffins røre klokka 7:30, var på senteret for å kjøpe bursdagsgave
klokka 09:00 og klokka 12:00 var cupcaksene klare.

Mens lillebror var i bursdag var jeg og mannen på en liten handle runde...
Middagen er fortært og nå skal jeg sette bena høyt og det er fortsatt mange timer igjen av dagen!

Ha en fortsatt fin dag videre...

5 kommentarer:

Avdeling Holt sa...

Og de ble kjempefine!!! Kommer bilder i morgen, regner jeg med. Fatene er på plass og levert. kryss fingrene for meg søta!

Hylleblomsten sa...

Godt å høre at det ikke bare er meg som sliter litt med å holde liv i plantene, hihi:) Høres veldig deilig ut med en tidlig start på en så effektiv dag. Da får man litt tid til å slappe av utpå dagen innimellom også:) Fortsatt god lørdag til deg! Smil og klem:)

Chilli Charm sa...

hehe, samma her med vekking kl 07.15, bortsett fra ble hjemme heeele dagen i regnet og svinset rundt med vaskemoppen og mikkes klubbhus på full spiker i det fjerne. Nyt kvelden :)

Lisette sa...

Her har dagen også gått i ett med 2 små troll...;)

ashi sa...

Deilig å være effektiv ;) Håper du nyter søndagen! Klem