fredag 7. september 2012

Kaffe kjerring jeg?!


Etter at vi fikk kaffe maskin i hus så har jeg prøvd meg på litt forskjellige kaffe typer.
Jeg blir en liker egentlig ikke noen kaffe dame... Så her passer koppen bedre på pyntebrette! *S*

Her har jeg smakt på kaffelatte macchiato caramel??
Sikkert godt for de som liker det.... *S*



Sorry for at det blir lengre og lengre tid mellom innleggene, men det
er jo det at det skjer ikke noe på interiørfronten her...
Skulle gjerne hatt nytt kjøkken og bad, men så var det disse penga da!

Helgen skal tilbringes 80% i soffan tenkte jeg, storesøster er på hytta og
minsten skal i to bursdager. Jeg skal bake cupcakes til en konfirmasjon.

Neste helg er det fotballcup igjen...

God helg, folkens!


7 kommentarer:

Avdeling Holt sa...

Du skal få slippe kaffe, liker du vin? Pling på når jeg skal hente cupcakes, jeg er evig takknemlig!!!

irene sa...

Fint stillében i allafall!!
God kväll!

Camilla sa...

Så koselig og lun stemning hos deg! Jeg er heller ikke noe på kaffien, men kaffekopper i bøtter å spann har jeg:)
God helg til deg

Rebekka sa...

Jeg er virkelig kaffekjerring....Bare rett og slett elsker kaffe :)))
Du må bare fortsette og prøve ut nye kaffetyper, så kanskje du venner deg til og like det etterhvert :)))
Herlige bilder.
Ha en fin helg.

Tre Engler sa...

Så koselige bilder:)
Liker heller ikke kaffe, tar heller en kopp-te:)
Ha en herlig lørdag

Klem Merete

Frk .Fischer sa...

Jeg kan være kaffe kjærringa , å må få kommet meg til deg og teste ut denna maskinen.. Du får værra pepsi jenta!! God bake dag!

Lena sa...

Det er bare å slenge kaffen i koppen - så kan du invitere når den skal drikkes opp? Jeg drikker mer enn gjerne!
Kos deg på 80% - det skal jeg også gjøre. Må lade opp til ny arbeidsuke etter å ha vært borte litt med bronkitt...

Glad lørdag ønskes deg, søte!
;o)