søndag 23. september 2012

Hodeskalle...






Jeg ønsket meg vel egentlig en genser med hodeskalle på fra Anemone,
men har ikke funnet den i noen butikk i nærheten!

Men mamma  fant denne i en butikk i Fredrikstad (NEON Fashion Accessories)
 og kjøpte den med til meg.
Skikkelig kul og i skinn.
 Gleder meg til å bruke denne altså!

Ellers så har jeg tilbragt søndagen i pysjen, det kan anbefales! Helst uten
date med vaskekjellern, men det har gått greit det også!

Ha en flott søndag folkens, nå skal ungene i seng her...
Vi blogges...



9 kommentarer:

Lena sa...

Gosj - den var råkul! Jeg vil også ha!!!!!
;o)

Nennes sa...

Superkul! Grattis :)

Tre Engler sa...

Den var bare helt RÅ:) :) :)
Kunne jammen tenkt meg en sånn selv:)
Fortsatt herlig kveld

Klem Merete

Har en drøm... sa...

Så utrolig KUL!!!
En slik skulle jeg gjerne hatt:)
Del butikken hvis du er kuuuuul a, hihi:))

Jatte sa...

O M G, loooooove it!!

Fikk hodeskalleøredobber på Lørdag, fra cubus i sølv med bling... det er mitt tredje par med hodeskalle på.. hihi - litt hekta!

Ha en fin ny uke,
Klem Jatte♥

Fru Andersen sa...

LEKKER!

susan`s side sa...

Så inmari fin veska da -:))

Frøken Fryd sa...

Håhåhåååå - I LIIIIIIIKE! Og så sit og no her og kroer meg i ein genser med hodeskalle på, moahahahahaaa :-)

Ha ein fin dag, skulle ønske det var søndag og pysjdag.

Klem frå Trøtt Trøttesen

Anonym sa...

Du finner Anemonegenser på Taxi i Lillestrøm, Storgaten. :-)