torsdag 26. juli 2012

Hjemme igjen...



Her blir det lengre og lengre tid mellom innleggene, jeg er her men har ikke helt bloggegløden.
Det har vært meget godt med ferie, er på min fjerde uke nå mens mannen har startet og jobbe denne uken.



Det er ikke stort som skjer på interiørsiden, ting står veldig stille....
Har ikke tatt frem en malerkost, det surrer til og med hybelkaniner rundt her! *S*


Sola skinner i dag da det er vi vel ikke akkurat bortskjemte med her hjemme, 
det er godt vi har vært 3 uker borte..




Har blitt som mange andre helt hekta på instagram, så hvis du vil følge meg der finner du meg under 

@fjeldhammer

Blogges....

5 kommentarer:

Karoline sa...

Jeg liker stua di skikkelig godt! Flotte bilder :)

Har lagt meg til som følger på instagram ;)
Kos deg videre med ferie!

Klem

Rebekka sa...

Flotte bilder av stuen din :)
Ja dette har vært en skikkelig møkkasommer både her og der.
I morgen melder det sol, og du kan tro jeg skal kose meg ute :)
ha en fin ettermiddag
KLem

Tre Engler sa...

Hei!
Du har det så koselig:) den kiste er utrolig fin som bord:)
Er ikke på instagram, så får følge deg her som jeg åleier:)
Ha en herlig kveld

Klem Merete

Myke minutter sa...

Har sagt det før, men sier det gjerne igjen: Du har det så fint hos deg!! Vi ses plutselig på Instagram ja ;) Ha en fabelaktig fredag :) Klemmer

Marianne Emine sa...

Hei:) Lurte på hvor du har kjøpt gulvteppet ditt? :)

Klem