lørdag 2. juni 2012

Tine K


Vi nyter siste dagen hjemme "alene". I morgen kommer trollungene våres hjem igjen fra Rhodos, 
der har de vært sammen  med besteforeldrene. Det skal bli kjekt å få dem hjem nå.

Her er det film midt på dagen og straks litt pizza i magen....

Var en liten tur innom Home & cottage i dag, skulle ha meg en blomsterpotte
som jeg ikke fant (sikkert utsolgt) så da kom jeg hjem med tre lysglass 
fra Tine K isteden. Jeg trengte de virkelig...*blunker*!!

Ha en fin lørdag...
blogges!

3 kommentarer:

Fabelaktig sa...

Koose dere!

Fineste lørdagskvelden til deg! I kveld er det reker og hvitvin med gode venner - så herlig!
klemklem

Tre Engler sa...

Hei!
De lysestakene var kjempe koselige:)
Kos dere siste kvelden med barne-fri:)

Klem Merete

Pink lady sa...

Jeg satser på en tur på Home and cottage på torsdag, da har de 25% avslag. Sweet!! Da blir det kanskje flere lysglass på meg også;)

Ønsker deg en flott ukestart!