søndag 17. juni 2012

Nyhet...


Hvem er ikke i sommerferie modus nå og lengter?
Dagene ruller av gårde med møter og av slutninger på skole, barnehage og jobb!!


Sitte på sofaen og late seg har man vel ikke akkurat tid til?
Den ene tantungen min hadde spurt pappaen min om jeg virkelig ikke feiret bursdagen min, 
for han hadde i hvertfall ikke blitt invitert!! *S*

Sannheten er at jeg er ikke så opptatt av min egen bursdag, det er mye hyggeligere med alle andres....
Men jeg må si jeg har mange oppmerksomme og hyggelig mennesker rundt meg som både synger bursdagsangen og baker kaker til meg. I år var det helt herlig å fylle år!!


Å ikke nok med det, men jeg fikk også et Norden spisestuebord av min kjære og barna i bursdagspresang.
Det har stått på ønskelisten en stund...

Nå går DIY bordet som stod der fra før av ut på terrassen og blir brukt der i år, 
så får vi se om det blir noen nye hagemøbler til neste år!?



Stettefat fra Ting har jeg også ønsket meg lenge og det har jeg fått av min herlige venninne
Frk Fischer. Jeg gleder meg til å fylle det med de herligste frukter og en sjokoladebit i ny og ne!

Mye annet fint har jeg også fått og det får jeg vel vise frem i andre anledninger...

16 kommentarer:

Myke minutter sa...

Gratulerer så mye med dagen som var og med nytt, lekkert bord! Vi har et liknende :) Ha en super søndag! Klemmer

Living Four Seasons sa...

Så stilig og fine gaver du har fåt.

Klem,
Vicky

Monica sa...

Hei på deg.
Gratulerer så mye med dagen som var, og med nytt lekkert bord!
Ønsker deg en fin søndag, og en glad ny uke :)
Smil og klem fra Monica

Li/Småtingene sa...

Gratulerer med vel overstått! Så fint at du fikk noe på ønskelista di; fine ting!

Digger det fiiine Tine K-fatet ditt på skapet!

:-)

Pink lady sa...

Gratulerer med vel overstått! Flotte gaver du har fått da. Jeg har selv det fatet. Det er mye i bruk! Har det feks med meg om jeg skal servere cupcakes ol på jobb eller i bursdager! :)

Klem

Jatte sa...

Gratulerer så mye med dagen som har vært!! heldig du er som fikk akkurat det du ønsket deg!:D

Syns det er så fint det gamle skapet ditt du har malt, utrolig tøft!!

Ikke fått vert innom her på noen dager da bloggen ble hacket på Fredag :( men nå er jeg oppe og går igjen, med ny bloggadresse!! :)

Ha en fin Søndag,
Klem Jatte :)

Mona Christin sa...

Gratulerer med dagen på etterskudd. Like gamle (unge) vi jo...

Kjempefint bord du har fått. Ønsker meg. Det var en snill mann og snille barn. Kos deg.

Klem Mona C

my dream sa...

kjempe fint!! grattis m overstått :)

Anonym sa...

Smiler, jeg kjenner ingen som bytter stuemøbler så ofte som du!

Tindrande Auge sa...

Lekkert for en flott bursdagspresang! Og gratulerer med dagen selvfølgelig ☺ Klemmer fra Nina

MøbelPøbel sa...

Hei!
Nå må jeg huske å legge meg til som følger! Fine bloggen:)

Klem Christine

Hanne Mette sa...

Grattis med nytt spisebord, fat og andre ting. Bursdag er gøy, men jeg er nok ikke så flink til å feire meg selv jeg heller. Barnebursdager er mer min greie. ;)
Klem fra Hanne Mette

Fabelaktig sa...

Så fine gaver og lekre bilder :)

Fineste søndagskvelden til deg, vakre.
Her skal vi bare slappe av og kose oss.

Smil og fine tanker!
klem

Beate sa...

Så fint spisebord! Heldig du er!

Klem

Tre Engler sa...

Hei!
Gratulere med dagen som var:)
For en koselig spisestue du har og for en vakker skjenk:)
Ha en strålende uke

Klem Merete

Cathrines Kreative Hjørne sa...

Ja, gratulerer med vel overstått bursdag, og for noen flotte gaver du fikk! Bordet var lekkert, fatet like så! Og skapet i bakgrunnen - wow - det var flott!

Ønsker deg en fin sommeruke!

Klem Cathrine