lørdag 30. juni 2012

Ferie!


Da er ferien startet i denne heimen og godt er det. 
Jeg forsømmer bloggen virkelig om dagen, men jeg føler jeg ikke har noe
å ta bilder av eller skrive om!

Tiden har liksom ikke strekket til i det siste og rotet flyter her hjemme...
Selv om andre ikke ser det så ser jeg det selv og føler det veldig.

Terrassen mangler møbler men har fått noen planter, så langt har jeg kommer! ;-)

Vaskebøtta må frem, men ikke i dag! *S*


I går kveld var jeg og mannen på kino og i dag tar vi med oss minsten,
storesøster er ute og "flyr" med venninner...

Ferieværet er her, regn regn og regn!!

Ha en fin lørdag..
klem

2 kommentarer:

polkadotpeticoat sa...

Your basket looks beautiful and I love your crates....

Tre Engler sa...

Hei!
Høres godt ut med ferie:)
De kassene var kjempe fine:)
Kos dere masse i ferien

Klem Merete