lørdag 19. mai 2012

Stille morning...


Her sitter jeg, det er helt stille i huset de andre sover...
Nå som det er så  lyst ute om morningen sliter jeg med å sove!
Jeg er våken fra klokken halv seks hver dag, får mye ut av dagen ihvertfall. *S*

I dag skal jeg ha jentekveld her hjemme, gleder meg!
Skal servere litt av hvert, reker, spekemat, litt ost etc..

Men først skal jeg vekke resten av gjengen her, 
med varme rundstykker til frokost.

Så skal vi sette oss i bilen og ta en "harrytur" til nabolandet.

Ha en flott lørdag...
klem

9 kommentarer:

Tre Engler sa...

Hei!
Noe som heter morgen stund har gull i munn:)
Er selv alltid tidelig oppe og som du sier, man får mye ut av dagen!
Koselig bilde og ha en kjempe koselig kveld:)

Klem Merete

Fine Friminutt sa...

God morgen! Morgenen din høres koselig ut:-) Og det høres ut som om dagen og kvelden blir bra også. Nyt dagen! Hilsen fra Elin

Beate sa...

Deilig med et stille hus om morningen!

Kos deg i kveld

Klem

hviit sa...

Halv seks.....!?! jeg står ikke opp før kl 8, tidligst på en lørdag:) god harrytur! Vi sees snart!

Rebekka sa...

Herlig med stille og fredelig alenetid på morningen :o)
KOs dere i kveld :o)

ANETTESHUS.COM sa...

Deilig med et stille hus om morgenen ;) Ha en koselig kveld!!


KLEM KLEM

Har en drøm... sa...

Deilig med slike morgenstunder for seg selv... :) Flott bilde!!

Ha en fin fin Harry-tur og en artig jentekveld - kos dere ♥

BO sa...

Herlig med rolige morgonar. Stille og urørt! :-)
Ha ein kjekke laurdag!

Frk .Fischer sa...

Det var såå koselig med harrytur og jente kveld etterpå...digg!!