lørdag 26. mai 2012

Stilfullt...




Mannen min lo godt når jeg kjøpte meg disse skoene, han lurte litt på om de skulle
stå på utstilling i stua fordi de matchet interiøret helt perfekt! *S*

For et herlig sommervær vi har, ungene er ute med venner og leker med vannpistoler og bare nyter.
Jeg er hjemme og vasker litt tøy, da vi skal sende av gårde barna i morgen tidlig.
De er så heldige at de skal få være med mormor og bestefar til  Rhodos en uke.

Sommergarderoben til barna er komplett og vi får håpe at varmen blir en stund...

Ha en fin lørdag!
Blogges...



4 kommentarer:

Har en drøm... sa...

Fantastisk!!
Her kan man også se likheter mellom interiør og garderobe gitt, hihi:)

Enjoy the sun ♥

Myke minutter sa...

Stilige sko, kunne jeg tenkt meg selv! Aldri et minus om de også matcher interiøret ;) Ha en riktig god pinse :) Klemmer

Beate sa...

Diggbare!

Nyt helgen

Klem

Pink lady sa...

Flotte sko! Hvilket merke om jeg tør spørre? :)

Klem