lørdag 12. mai 2012

Kosemos...



I da er det pappan som skal spille fotball hele dagen, 
så jeg og ungene skal kose oss...

Jeg har lovet å kjøpe en ny bok til storesøster som er helt hekta på 
Hest og hemligheter serien.

Lillebror har hatt tannfeen på besøk så han tror jo han er millionær, 
spare hva er det liksom?! *S*

Så er det jordbær og lemonade på terrassen, for i dag er det jo sol!!

Ha en flott dag folkens...


Lemonade og muffinsformene er kjøpt på kremmerhuset
peace strandveska får du hos hviit...
og jordbærene er best hos kiwi! *S*

7 kommentarer:

ceciliegrut sa...

Høres kos ut! Her titter også solen fram :)

Den veska er bare såå fin!

KLEM

Lynetmor sa...

Hei, innom for å ønske deg en fin dag :-)

Har en drøm... sa...

Så koselig med litt ekstra lørdagskos:)
Og jordbær og Limonade er digg ♥
ER de gode de lemonadene fra kremmerhuset? Fine er de i allefall:)

Ha en fin fin lørdag!

Tre Engler sa...

Hei!
Høres ut som dere har hatt en herlig dag:)
Kjempe koselig bilde:)
Fortsatt god kveld

Klem Merete

Villaveien nr 1 sa...

Hei hei:)

så koselig å titte innom deg her. Og så fin veske:)
Elsker det peace tegnet.

Den drikken har jeg også kjøpt meg. Bare i rosa..
Jentene mine likte den godt. For vi hadde den til frokost sist lørdag. :)

Ha en fin kveld videre.

Beste hilsen Margareth

Frøken Fryd sa...

Her er det også sol i dag, og iiiiiiiskald vind. Men veldig fint å være inne og sjå ut på sola :-)

Her går det i pepsi max da, storebror er ute og heng med kompisar og lillebror er på hyttetur med ein kompis og kjem ikkje att før i morgon kveld - lille klemme-klumpen min. Kjenner det i mammahjertet ja.

Nyt dagen :)

Klemmings!

Fabelaktig sa...

Hørtes ut som en fabelaktig dag :)

Fin søndag til deg, jeg skal straks dra og besøke 3 små valper og jeg gleder meg masse!

klemklem