tirsdag 15. mai 2012

High om life...


Stress stress og atter stress, at jeg aldri lærer!? Hvorfor bakte jeg ikke kaker og fryste ned?
På skolen til storesøster så er det fjerdeklasse foreldrene som skal arrangere 17 mai.
og 3 kaker skal til pers.... jeg er igang med første! *S*

Lillebror har spilt fotballkamp i Flateby i dag, derfor så sent hjemme!
Ganske mange flagg skal strykes... Sove i natt?

Er 17 mai klærne klare? (håper det...)

Nytt teppe fra jotex kom i forrige uke, prøver meg på et ryeteppe denne gangen

Kos dere...

6 kommentarer:

Tre Engler sa...

Hei!
Alt i siste liten:) sånn er det med oss alle:)
Kommer i mål:) lykke til med baking!
Koselig teppe under bordet!

Fortsatt god kveld

Klem Merete

Hanne Mette sa...

Det blir litt i siste liten her også, men det blir nok bra.Det pleier å bli det og jeg jobber jo best under press.
Lykke til!
Klem fra Hanne Mette

Fabelaktig sa...

Hei søte deg,
jeg ser du har fått til tekstboks i bilde *smiler* flink du er!

Digger stuen din, slik den fremstår nå - såå fin!

Lykke til med bakingen :)
klem

Mona Christin sa...

Jepp, kjenner meg igjen. Har ennå ikke fått strøket skjorter. Huff, at man aldri lærer.

Løkke te...

Klem Mona C

Bitten sa...

Fin stue, hvor er bordet fra!

Beate sa...

Skikkelig lekre de sommerfuglbildene og de ser ganske store ut. Hvor får man tak i slike?