søndag 6. mai 2012

GIVEAWAY...


I samarbeid med www.whiteaway.no gir jeg bort et gavkort på 500kr...

Hos www.whiteaway.no finner du et bredt utvalg av billige hvitevarer, 
som alle er av høy kvalitet fra kjente produsenter som for eksempel 
Bosch, , AEG, Electrolux og Siemens

De har også fri frakt på alle sine varer....



Regelen for å være med er enkel:

Du må gå inn på www.whiteaway.no sine nettsider 
og skrive hva du kunne tenke deg å bruke gavekorte på 500kr på i kommentarfeltet nedenfor...

(anonyme kan også være med, husk og legg igjen e-mail adressen din)

Jeg trekker en vinner søndag 13 mai.
Lykke til...

AVSLUTTET

27 kommentarer:

elizabeth sa...

Åhh... hadde vært flott med en kaffemaskin..
Ønsker meg veldig..

Hilsen Elizabeth
eliwestby@hotmail.com

Lines verden sa...

Hei
Jeg kunne tenke meg å bruke det på en stavmikser eller brødrister:-)
line.strandli@gmail.com

Line Elisabeth sa...

Tenk å kunne få laget skikkelige vafler på hytta som er skikkelig vispet sammen.... Jeg ønsker meg så en stavmixer!

Suss suss

Frøken Fryd sa...

Mmm, ein Bosch rettetang hadde vore toppers :)

Klem Eli

Rebekka sa...

Åh for en flott premie.
Jeg ville ha hatt det lilla eller blå dampstrykehjernet. Det vr jo bare helt kongefint. Elsker pasteller :o)))
Krysser fingrene :)
Ønsker deg en fin søndag
KLem

Anonym sa...

Jeg ville hatt en elektrisk tannbørste :)

Mvh frk.johnsen@gmail.com

HildeM - Lykkelig med liten sa...

Jeg hadde kjøpt meg en skikkelig stavmikser, eller en iskremmaskin!

Klem

Beate sa...

Jeg hadde helt klart skaffet meg en kaffemaskin nå når jeg skal flytte på landet langt unna kaffe Latte ;)

Tre Engler sa...

Hei!
Jeg ønsker meg en stav-mikser og har gjort det lenge. Så vil veldig gjerne være med på trekningen
Fortsatt god kveld

Klem Merete

Anonym sa...

Jag är med :)
Skulle köpa http://www.whiteaway.no/product/obh-5182/
Kram Caroline
vitabergenserik@hotmail.com

Anonym sa...

Hei, så fint med give away :) Jeg hadde kjøpt en nilfisk håndstøvsuger, med lille smuletrollet i huset så hadde det vært en flott ting :)

Hilsen Elin :)

elin.holden@hotmail.com

Fra huset i svingen sa...

Ønsker meg en elektrisk tannbørste jeg ;)

Klem Karianne

Mona Christin sa...

Jeg trenger en ny blender.

Følg med, i slutten av måneden skal jeg også ha denne giveawayen.

Klem Mona C

Fam.Gab sa...

Å det hadde vært fint med vaffeljern siden vårt delte seg i to sist jeg brukte det! Eller brødrister (hoppebrødmaskin som jentene mine kaller det ;) ).

Ha en fin dag, hilsen meg =)

Ymmeli sa...

Jeg trenger fryseskap, må nok legge til noe selv;o)

Liv-Tone sa...

Hei!
Her er det mye jeg kunne tenkt meg!
Men om jeg måtte velge så ønsker jeg meg en ny kaffemaskin!

Håper på vinnerlykke... :)

Har en drøm... sa...

Så GØY!!
Jeg er med, og vi trenger en ny hårføner, så det ville jeg valgt:)

HA en fin fin kveld:)

Har en drøm... sa...

Herlig:)
Jeg ønsker meg veldig en ny føner eller et vaffeljern, eller rett og slett en ny støvsuger:)
Er mye jeg trenger egentlig, så et gavekort hadde kommet fint med, hihi:)

Anonym sa...

Kaffemaskin, brødrister eller rettetang! :) Flott blogg du har!
Mari_thingstadberget@hotmail.com

Precious Home sa...

Jeg ønsker meg kaffemaskin:)
ha en fin dag!

Villaveien nr 1 sa...

Hei så kjekt å få være med på dette.
Jeg hadde valgt vaffeljern som alle her i Villaveien kunne brukt.
Det hadde vært stor stas å få vunnet det.

Krysser fingre
Klem Margareth

Lene sa...

Jeg vil bli med! *krysse fingrene* :)

slank fremtid sa...

Ikke et vanskelig valg for meg nei, det hadde blitt en kaffe maskin, så hadde jeg og fått kaffe som jeg kan ha her hjemme ;O) Det var en flott premie du hadde der, krysser fingrene i siste liten, håper jeg rekker å komme med :O)

Hilsen fia
annesofiefossnes@live.no

pippilotta sa...

Ååååååååååå eg ønske meg ein Ismaskin♥Føne♥Støvsuger♥

Anonym sa...

Hei, trenger et nytt strykejern...

sigfridpettersen63@hotmail.com

Anonym sa...

Jeg vil gjerne bli med! jorunn.sundal@gmail.com

Pink lady sa...

Jeg ønsker meg en rettetang..