mandag 14. mai 2012

Ferdig malt...






Det tok litt lenger tid enn jeg hadde planlagt 
men sånn går det når helgene og ukene flyr!

Ett strøk med maling og en times tørking så var kista klar!!

Jeg trodde først jeg skulle male den hvit, 
men jeg angrer ikke ett sekund på at jeg brukte den 
sorte malingen!! Hengslene står i stil med lampa, 
så de lot jeg være som de er...

Ny keramikk skål fra Tine K ble kjøpt på lørdag 
da jeg var innom favorittbutikken Zanz,
man går da ikke tomhendt derfra?

Sitter her med nyklipt hår og søte små lyse striper i håret, 
lykke på en mandag...

Ha en fin mandag videre!
klem



13 kommentarer:

Camilla sa...

Den ble knall tøff:) Liker svart fargen bare bedre og bedre i interiøret!

Liv-Tone sa...

Den ble veldig fin! Og så tøff med de rustne hengslene!
Kunne tenkt meg en sånn selv! Får gå å se på brukthandelen en dag! :)

Fin kveld videre til deg!

Beate sa...

Fiiint!

Nyt kvelden

Klem

cathrines hjerterom sa...

Så stilig den ble da! Klart an ikke kan gå tomhendt ut av flotte butikker ;) enig! Jeg har også fersk frisyre med lyse striper, digg ja!

Villaveien nr 1 sa...

Så stilig den ble. Og så fint du har det. Alt var fint.
Du er så flink, og skålen fra Tine K var bare helt vidunderlig.

Ha en riktig fin uke.
Klem Margareth

Tre Engler sa...

Hei!
Så utrolig lekker den ble:) helt herlig:)
Passet utrolig bra:)
Sov godt

Klem Merete

Manuela - Mrs Hardy sa...

for en nydelig farge dette var :)
Ha en fine kveld!

Har en drøm... sa...

TØFF TØFF!!!
Knallkul farge og herlig med de rustne hengslene:)
Du er FLINKIS altså!!

Den store skålen har jeg og sååå lyst på, spørs om ikke jeg MÅ ta turen til Zanz en dag ja:)

Ha en fin fin kveld:)

Maskinistfrua sa...

wow så stilig! Den ble lekker..og passet så godt inn i stua de som er lys og lekker:)

Karlotte sa...

Så kult det ble Linn!! Jeg digger stilen i stua di om dagen. MEget lekkert med de sorte og hvite kontrastene. JA til sort maling kontra hvit!!! Hyggelig å se deg igjen. Neste gang må vi få tid til en kopp kaffe:-) God 17mai feiring til dere. HEr reider vi til Trøndelag hele gjengen i morgen tidlig for 17mai feiring og dåp på søndag! Klem klem

Mi familia sa...

Kjempefine bilder!!! ♥

Liza sa...

Fantastisk, verktøykassen ble kjempe tøff.
HA en fin fin søndag
Klem
Liza

Hege Sletsjøe Morris sa...

Så lekkert! Ble kjempefin!
Har en utfordring hos meg.
bildet du la ut nå hadde vært perfekt vil du være med?!
Ha en fin helg!
klem Hege