onsdag 16. mai 2012

Cupcakes


For en kveld i går...
Baker jeg kaker utenom til fest så blir de så fine så, 
men baker jeg til gjester eller ha med bort, da faller de sammen!! 

What to do....

Får gå etter prinsippe, "de smaker bedre enn de ser ut.."!!
Ble ikke akkurat rødt hvitt og blått på muffinsene i går, da jeg hadde noen i fryseren 
fra storesøster sin bursdag, jeg måtte bare kaste meg rundt og pynte noen... 

Nå er det 16 mai feiring i barnehagen neste, så det er bare å slenge på seg regntøyet!

Ha en fin dag...

5 kommentarer:

Tre Engler sa...

Hei!
Sånn er det noen ganger for alle!
Syntes de så kjempe god ut:)
Ha en fin 16 Mai feiring:)
Klem Merete

Ashi sa...

Stress, vennen min- det er det som virker inn på kakene! Sånn er det alltid for meg også :) Ha en fin-fin feiring i morgen! Klem

Chilli Charm sa...

Snadder! De så jo så lekre ut! Ha en fin 17. mai :)

Fabelaktig sa...

Cupcakes blir jo aldri feil da :)

Ønsker deg en fin 17. mai! Koos deg og nyt morgendagen. Her har jeg en pause i pakkinga, for manchester kaller!

klemmer!

Har en drøm... sa...

Hahaha, sånn er det her og:)
Derfor baker jeg alltid mauffins (ja, mine kan ikke kalles noe annet, hehe)
Var veldig fine dine da, nydelig farge!!

Ønsker deg og dine en flott 17 mai ♥
KOS dere:)