søndag 15. april 2012

Søndagskos...



Jeg kom meg på hagemessen i går, masse flott inspirasjon...
Jeg tittet endel på hagemøbler og må si det er mye å velge mellom der "ute".
Jeg vil veldig gjerne ha vedlikeholdsfri rotting til sommern! *S*

Var jo så heldig at Zanz hadde en messestand der også, så jeg kom hjem
med tre knappeknagger. Egentlig var det en trend jeg ikke skulle hoppe på!
Men sånn kan det gå når man ser noe "live"...

Må ærlig innrømme at jeg ikke helt vet hvor de skal henge.


Gårsdagens lunsj var noe av det beste jeg har smakt på lenge...
Man må ikke gå på cafè for å kose seg alltid!

Hjemmlaget chiliaioli ble laget for førstegang, 
og oppskriften ble hentet fra Trines Matblogg.

Jeg hadde både reker og krepsehaler på, sammen med grønt....og mannen åt! *S*

I dag er det skikkelig møkkavær ute, så lillebror har besøk av bestevennen og storesøster er sammen med svigers, mannen trener og jeg bytter på å blogge og rydde! 

Enjoy the day.....



8 kommentarer:

Har en drøm... sa...

Er så kule de knaggene!!
Men jeg vet heller ikke helt hvor jeg skulle hatt de:)

Det smørbrødet så knallgodt ut!!

Ha en fin fin søndag ♥

Frk .Fischer sa...

Fine knagger er det...Å ja er blei det jo ingen unger,bare meg og en haug med klær klare for å bli brettet...å ja åsså bloggen da!!

Anja Holt sa...

Nam nam, det så jæskla godt ut da, fruen..... Her tordner det, strømmen gikk, og jeg brenner lys!

Nennes sa...

Så kule :)

Tre Engler sa...

Hei!

Sånn går det, man kommer ofte hjem med noe man ikke tenkte:) men de var utrolig fine, kjempe artige:)

Fortsatt god dag!

Klem Merete

Pink lady sa...

Det så kjempedeilig ut! Takk for tipset!

Håper du nyter en fin søndag!

Klem

Interiør drops sa...

Stilige knappeknagger. Spennende
å se hvor du skal ha dem ;)

Den så veldig god ut den maten
din altså - nam!! :)

Klem

Karlotte sa...

Dette så så deilig ut Linn! Klarte ikke helt å glemme chilliaioli etter du fortalte det på messa- så i dag handlet jeg inn krepsehaler. Aiolien er klar i kjøleskapet:-)