søndag 1. april 2012

Ønskeliste...



Det er lov å drømme...
og spare! *S*



6 kommentarer:

Karlotte sa...

Med unntak av brettbordet, for det har jeg- sier jeg ja takk til alt det andre selv gitt!! Skal si du har fått dreisen på disse snasne bildeprogrammene!! Jeg OG vil ha tape på hjørnene mine!!! Her snør det vannrett i dag, men jeg har vært og kost meg hos lillesøster og ikke minst med lille Mia som har rukket å bli 7 mnd. Sist jeg så henne veide hun under en kg, nå er hun i full vigør og smelter hjertet til tante!!! Påskeplaner på dere? Den Tigerbutikken må jeg få sjekket ut ser jeg...!
Klem klem

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Mye fint på den ønskelista da...
Ha en fin påske
klem

Interiør drops sa...

Fin ønskeliste!!

Jeg skulle gjerne hatt den svarte
lampen.. Den var lekker!!

Ha en fin påskeferie..
Her blir det jobbing t.o.m onsdag så skal
jeg ha litt fri også ;)

Stor klem

MadeByKine sa...

Kul collage du har laget:) denne ønskelista var fin...drømmer og om boksene til house doctor!!

God påske:)

Beate - http://mittkreativegen.blogspot.com/ sa...

Ja, den ønskelista kunne jeg tatt over :)

//Beate :)

☆ SessanOchPrinsessan.Com ☆ sa...

Nice önskelista alltså, kunde snott den rakt av & lagt upp i min blogg också *fniss*

Jag har personality printet från Ylva Skarp & kan bara säga -Vackert & värt var krona!

Kram finaste & riktigt GLAD PÅSK