mandag 9. april 2012

Hjemme..


Borte bra, men hjemme beste....

Så har vi kommet hjem igjen etter en uke på hytta på Kråkerøy.
Ingen tær i vannet denne gangen, for det har vært surt.


Surrehue meg glemte kameraet hjemme, så dere får et bilde fra
den siste felles frokosten her hjemme i dag, I morgener er det jobb igjen for meg
og skole for storesøster, mannen og lillebror har en fri dag til da det er plan.dag i barnehagen.

I dag er det en typisk inne dag, det regner loddrett ute....
Lillebror synes ikke det er vondt da han ikke har fått  spilt playstation på en uke
og mor må oppdatere seg på klesvasken og bloggene! *S*

Kos dere videre og nyt den siste fridagen!

16 kommentarer:

Emmas hvite borg sa...

Deilig med innedag når det regner :)
Nyt den siste fridagen!
Klem Anette

englemor sa...

Kos med en innedag å inni mellom.
Nyt siste fridag.
Klem fra Hilde

Mi familia sa...

Siste påske dag og innedag her også!

Klem,
Vicky

Fru R. sa...

Heia
Ja disse fridagene fyker avgårde. Skal bli godt å komme hjem og.
Dette er garantert en innedag, drittvær igjen ute.
Spiser fortsatt på sjokolade, enda ikke tomt...hehe.
Klem fra Mette

Har en drøm... sa...

Deilig med hverdager igjen og, gleder meg litt jeg faktisk:)

L I K E R bildet ♥

Kos dere med siste påskedag:)

Tre Engler sa...

Hei!
Det så veldig godt ut:) nyt inne dagen:)

Klem Merete

Tre Engler sa...

Hei igjen!

Tusen takk for koselig kommentar:) setter stor pris på det!

Klem Merete

MissMette sa...

Koselig med innedager også ღ Har vært det for det meste her i påsken. I dag og i år har det vært strålende sol og blå himmel - så det nytes mens det varer :)) Mange koselig innlegg og bilder her siden jeg var innom sist ღ Ønsker deg en riktig fin 2. påskedag, klem fra Mette

ANETTESHUS.COM sa...

Så koselig!! Nyt dagen:) ... tross dårlig vær;))

STOR KLEM
ANETTE

Sommerjenten sa...

Nydelig bilde! Lekkert! :) Ja, ikke noe vær har det vært men noe sol ble det. Guttene har hatt spysyken i påsken, så påsken vår ble ikke helt som planlagt.

Fortsatt fin kveld!

Klem Lene :)

Lisette sa...

Herlig bilde, med alt det fineste jeg vet om;) Håper dere har kost dere i påske,,,

Hylleblomsten sa...

Så fint bilde!:) Her er det også rett på jobb imorgen. Skulle gjerne hatt en fridag hjemme her også for å få gjort unna litt;) Ha en fin start på uka! Klem:)

Mona Christin sa...

Ja, denne påska har vært sur. Måtte skrinlegge flere planer jeg hadde, men tok oppussing istedet. Ingen dårlig erstatning.

Hytte på Kråkerøy? Oj. Har familie der...

Klem Mona C

majamysil sa...

Så fin og enkel påskestyling!

Ashi sa...

Titter innom for å ønske deg en god, ny uke! Jeg er enig med gutten, det var deilig med en innedag, ikke for at jeg spiller playstation altså ;) Klem

Fabelaktig sa...

Deilig med innedag :)
Vi har hatt 16 stk til bords + 4 barn, så jeg er litt skutt kan du si... hihi!

Fabelaktig ukesstart til deg.
Takk for koselig hilsen inne hos meg :)
Jeg har hatt en liten påskepause og det var igrunn godt.

Jeg håper du har hatt en fin påske.
klem