mandag 16. april 2012

Endelig mandag...


Så har vi en ny mandag her igjen...

Uka går sikkert like fort som de andre, i det siste så synes jeg at ukene bare flyr...
Fordi jeg begynner å bli eldre kanskje, straks er ungene ute av rede og jeg er pensjonist!? *S*

Sommerfugl bildene har fått ny plass, her hang det før to rammer med skrift i.
Forandring fryder....

Middagen i dag var fantastisk, indrefilet av svin med ovnsbaktepoteter og soppsaus.
Hvis du spørr ungene om hvordan middagene smakte, vil du få et helt annet svar...
for jeg er visst en fryktelig teit mor! *S*

Far er på møte og jeg skal vel straks gi disse
 "ikke liker noe annet enn pølser og pannekaker til middag ungene" litt kveldsmat!!

Snakkes...

8 kommentarer:

Mona Christin sa...

Haha...

Sånn har jeg også hatt det i dag. Mannen er i møte og jeg er "stuck" med to jenter som har sine egne meninger om alt. Godt der er flere som er i samme sko.

Ille fint bilde. Har du laget vimplene selv, eller?

Klem Mona C

Frøken Fryd sa...

Mhm... kjenner att dette med kresne ungar, som kan dra middagen ut og ut og ut og når ein har vore til bords i evighetar så har dei spist nesten ingenting... Eg har ein kresen mann også eg, skal ikkje ha fisk og ikkje pasta - det bregenser ein del altså.

Klem Eli

Bjørkli Søndre sa...

Så herlig med sommerfugl bilder. Artig med forandringer. Middagen hørtes god ut ja.

Ønsker deg en avslappende kveld på sofaen!

Hanne Mette sa...

Du har så koselig stue. :)
Å lage middag til unger er en utakknemlig jobb innimellom...kjenner til det. ;)
Ha en fin mandagskveld.
Klem

Har en drøm... sa...

Flott bilde!!
Liker stuen altså:)

Hehe, her var det akkurat det samme på søndag, deilig indrefiet med bacon, fløtegratinerte poteter og nydelig saus ♥ ungene lurte på "hvorfor har vi alltid biff??"
Er det mulig, hehe:)

Her er det og pannekaker som står høyest på hverdagsmatlisten:)

Ha en fin fin kveld :)

Tre Engler sa...

Hei!

Så koselige bilder av sommerfugler:) det er jo så inn med de om dagene! Syntes også alle de små flagg du har hengt i taket var koselig:)
Sov godt!

Klem Merete

Li/Småtingene sa...

Så koselig i sofakroken din! Digger den fine kassa på hjul; og det nydelige lyset i bildet...

Ha ei fin uke videre!

:-)

Kremfaret sa...

Flott med sommerfugler der, ja :-)

Hehe, ikke alle barn som er så openminded i matveien nei, kjenner til det :p

Ha en fin uke!