fredag 2. mars 2012

Tiger..


Var en kjapp tur innom Metro i går og datt over en ny butikk!
Tiger er vel fra Danmark og minnet meg om søstrene Grene og 10`ern.

Kul butikk for sånne som meg som hamstrer litt i skuffen i tilfelle rottefelle!
Pynt til bursdager, små stæsj til å ha på pakker,hobby artikler, premier til belønning av noe osv...

Har kjøpt med meg noen stempeltusjer til barnehagen, kjekt å ha for de som
trenger en liten oppmuntring til å gå på do...

I dag er det fredag og som sagt før, ukene flyr!!

Ha en flott dag....

13 kommentarer:

Svenngården sa...

Hoho, der var det mye kult :)
Likte godt de kule barte-greiene!

God helg!
klem

Anja Holt sa...

Høres ut som en butikk for meg.... hvor ligger denne herligheten hen på Metro?

Frk Fischer sa...

Å mye artig der jo...må ta en tur ser jeg!!

Precious Home sa...

Hva?! ny butikk? :) hmm må jo ta en titt da synes jeg.
Bor ikke langt unna:)
Mye fint her ja:)

Ha en fin dag!

Fru Andersen sa...

Ja jeg snublet over butikken på Arkaden inne i Oslo, og kom ut igjen med en ganske så full pose for å si det sånn;-) Mye stilig og kjekt å ha!

God helg til deg!

ReVinyl sa...

Tiger er konge!
Hamsterer bursdagskort der jeg ;)

Settekassa di under her var innmari fin også.

Fin hælg!
Siw

HusmorDronninga sa...

Oi så kult! Endelig i norge lissom :D
Skal ikke se bort i fra at jeg bare "må" kjøre en omvei hjem fra furuset en dag ja.. haha.. syns du at du hører meg?! "Det var bare sååå mye kø altså...så jeg bare måtte kjøre rundt..." hihi..

Sola skinner og det er fredag!
God helg :)
Klem fra
Kjersti

Har en drøm... sa...

Eyy, ny butikk!!
LIKER:)
Må sjekkes altså, alltid kult med slike butikker:)

Jeg håper jo at en grene butikk vil åpne i vårt nærområde og jeg da:)

Ha en fin fin fredag!

Anines hvite verden sa...

Mye kult! :)

Høres ut som er artig butikk ja!

GOD helg! Klem Anine

Line Elisabeth sa...

Ved siden av Nille, Anja! Var der idag, Lin.... Ja hva skal jeg si? En stor pose med mye rart, også ting til påskeeggene faktisk! Takk, for at du informerer om slike steder som dukker opp rundt oss <3
Vi sees plutselig!

Fabelaktig sa...

Jeg var der i dag - jeg handlet ingenting for 350,- hahaha!

Ønsker deg en finfin fredagskveld, her er cavaen poppet og jeg har inntatt hjørnet i sofaen med Nala og mannen.
Klem og smil

LykkeLee♔ sa...

hei. masse fint her. eg lurer på kor den butikken ligge. fant ikke noe på google....

ceciliegrut sa...

Så moro! Mange fine og morsomme ting. Elsker slike butikker..