torsdag 22. mars 2012

Skal, skal ikke...


Så er det torsdag igjen da dere....

Sola skinner og det er så deilig å tilbringe dagene ute i frisk luft!


Her i huset trenger vi nye hagemøbler til sommern, vet ikke helt hva jeg vi har lyst på.
Rotting, eller noe mer plain?

Tanken har slått meg at vi kanskje kjøper et nytt spisestuebord inne, også maler vi
DIY bordet med utemaling og setter det ut og kjøper nye utestoler?


Men spørsmålet er om dette bordet holder seg ute i allsalgs vær,
eller må vi kjøpe noe nytt neste år igjen?!

Middagslagingen er i gang her;

Fiskegrateng, poteter og gulrøtter
med en dæsj tyttebær....

Ha en fin dag videre!

9 kommentarer:

Fruen på Solhaug sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Fruen på Solhaug sa...

Kult bord, og vil tro det overlever ute også, med rett behandling ;)
Jeg har også valgets kval ang utemøbler, syntes rotting er fint, men tror jeg går for klassisk hvitt spisebord sett.... Blir jo mest måltider ute..
Ha en fin kveld ;)

Fjasevas Huset sa...

Jeg skal!! Har allerede fått meg nytt spisebord og nå lurer jeg på om jeg skal male mitt hjemmelagede bord med bengalack rett og slett! I en pastellfarge eller no! Så skal jeg ha noen nye stoler:))) hihi!! Lykke til:)

Klemmer til deg

Har en drøm... sa...

Er ikke lett dette med hagemøbler altså...
Jeg personlig er litt lei disse rottingmøblene, men de er gode og sitte i:)
Vi har tenkt på hva slags utemøbler vi skal ha i flere år vi, jeg klarer aldri og bestemme meg, så vi har fortsatt blå plastmøbler, hehe:)
Gode og sitte i og lette og rengjøre, men ikke akkurat lekre:)

Ha en fin fin kveld:)
Ble fiskegrateng her i huset og ♥

Fabelaktig sa...

Du har det så lekkert hjemme :)

Det bordet hadde vært kult ute!
Vi trenger utemøbler vi og, men det er ingen av oss som er enige... hmmm!

Ønsker deg en finfin torsdagskveld, jeg skal snart avgårde og overraske en venninne med en cupcake, hun jobber nattåpent og trenger en liten oppmuntring syns jeg.
Klem&smil

ANETTESHUS sa...

Har et lignende bord dette ute, med bukker under ... lurer også på hvor værbestandig det er. Det er slisomt å være det ut og inn av garasjen hele tiden. Det blir jo ikke gjort;)) Ikke lett med utemøbler ...

p.s. du har forresten vunnet giveawayen hos meg i dag, annonseres straks! Grattis!

KLEM KLEM

ANETTESHUS sa...

Har et lignende bord dette ute, med bukker under ... lurer også på hvor værbestandig det er. Det er slisomt å være det ut og inn av garasjen hele tiden. Det blir jo ikke gjort;)) Ikke lett med utemøbler ...

p.s. du har forresten vunnet giveawayen hos meg i dag, annonseres straks! Grattis!

KLEM KLEM

Fru Andersen sa...

Ikke lett det der.....tror nok innebordet hadde blitt kult ute. Vi snekret utebord selv, malte det med husmaling og det står ute vinter og sommer fortsatt like helt om enn noe skittent..
..men men får vel ta vårvasken snart;-)

God kveld videre!

Maria at inredningsvis.se sa...

SÅÅÅ fina stolar:)...Jag gillar din blogg
Vill du ha lite vårkänslor kan du kika in till mig:) ...önskar en fin helg.

LOVE Maria på inredningsvis