lørdag 31. mars 2012

Påskepynt..


Her har vi nesten startet påskeferie allemann.
Herr Fjeldhammer må jobb ut onsdagen, men jeg og ungene skal kose oss max for det!

Har dere sett den flotte påskepynten til lillebror, smelt!
Ikke så veldig gul, så jeg regner med at blå er favorittfargen til minsten her.





Jeg har jo ettersluntrende kommet meg på face også,
trykk her om du vil trykke like og følge meg på facebook og.
(ingen must, men just for fun....)

I dag har vi startet ryddingen i kjellern...
Ha en fin helg!

7 kommentarer:

Fabelaktig sa...

Så herlig pynt!

Ønsker deg og dine en fin påske, håper dere finner tiden til kos og hygge.

Jeg skal til mamma og lage wontons i dag, imorgen bærer det til København med jobb, så jobber jeg enda litt til, før jeg tar påskefri onsdag kl16...
klemmer

Frk .Fischer sa...

Fine pynten....God påske til dere ! Vi tar turen til landet snart...må jo på jakt på loven igjen! Vi ses

Frøken Fryd sa...

Nett slik har lillebror her laga også, men den var gul da. No har han bestemt at den skal mormor få, så eg får klara meg med det eg har av påskepynt visst ;)

God påske, frue! Ser at me treffes i november?! Blir bra!! Dritbra!!

Klem Eli

Har en drøm... sa...

En skikkelig Vålerenga-kylling:)
Likte fargene jeg ♥

Ha en fiiin lørdag:)

Emmas hvite borg sa...

Hei :)
Håper du får en fin påske ♥
Siste sjanse for å vinne BoligDrøm abonnement hos meg i dag ;)
Og påskegave fra Solstrand Interiør trekkes på onsdag ;)
Klem Anette

Anines hvite verden sa...

Så herlig påskepynt!! :)

Kos dere masse i påsken!
Håpe på masse sol!

Klem Anine

Mi familia sa...

Kult pynt! Her ha vi fåt mange creative barnehage og skole laget pynt.

Følger deg på face også! :)

Vicky