søndag 11. mars 2012

Organisering...?


Her er det en stille og rolig helg. Nå har jeg litt alenetid mens lillebror og
 pappan er på fotballtrening og storesøster besøker en venninne.

Det er jaggu sol her igjen, den varmer på ryggen igjennom vinduet her jeg sitter.
Blir vel en lang gåtur med hunden i dag!



Jeg er elendig på stillben, det blir bare rot. Derfor elsker jeg egentlig skap fra gulv til tak med dører uten glass. Det er bare så synd at det blir så upersonlig og hvor skal man gjøre av
 alt man kjøper som er så fint at man vil vise det frem og se på det!? *S*

Jeg er ryddig av meg til tider og blir sliten av for mye ting og tang...
Det å organisere slik at alt har sin rette plass, der er jeg ikke god!!
For å finne ting når jeg trenger det, aiaiai! Hvor begynner jeg å lete liksom?
Har fortsatt ikke funnet skiskoene til minsten fra i fjor, men fant noen gamle til storesøster.
Påskepynten er hvor ????? *S*

Nei, er det noe jeg skal øve på å bli bedre på,  så er det organisering!
For jeg har 16 sakser men finner bare 1 saks nå...*S*

Ha en flotters dag da dere, jeg får rydde litt jeg da!


9 kommentarer:

Hylleblomsten sa...

Hahaha! Det er ikke greit å holde orden på alt alltid nei;) Likte veldig godt dette stillebenet da. Enkelt og harmonisk:) Ha en finfin søndag og lykke til med rydding og organisering;) Klem

Anines hvite verden sa...

Fint stilleben! :) her byttes det om omtrent hele tiden på...

Her skinner også sola! snart ut og lufte vovser og spise boller!

Klem anine

Home By Virginia sa...

Hei hei :)

På tide å legge igjen et lite spor kanskje...

Synes du er kjempe flink til å lage stileben jeg! :)

Kos deg masse med organiseringen... Det kunne virkelig noen av mine skuffer og skap ha trengt... :/ Ehehehe...

*Klemmer*

Meta sa...

Det der kjenner jeg! Aldri en saks å oppdrive noe sted.. Jeg er en racer til å organisere. Null problem. Problemet er å holde det organisert.

Ønsker deg en herlig og (u)organisert søndag.:))

Klem fra Meta

Fabelaktig sa...

Jeg ler! Du skriver så herlig!
Jeg ser du har samme struktur som mannen min. hihi! JEg er tysk i ordenssans, så vi er litt lost in translation til tider :)

Vakkert stilleben :)

Fineste søndagen ønskes deg og dine!
Her har vi gjort unna skogstur og grunnet ett strøk på lister og sparklet taket- puh!
klemklem

Jorunn sa...

Synes du får til lekre stilleben jeg :)
Digger fargen på skapet ditt! Hva slags maling har du brukt og hvilken farge?

Pink lady sa...

Uansett hvor mye orden man har så er det alltid noe man ikke finner. Om det er noen trøst?

Kos deg på tur med hunden!

Jeg har akkurat hatt en liten time ute med min. Her er det duskregn og ikke like kjekt å gå på tur. Det synes i alle fall ikke Mali når hun kommer hjem og møter føner og håndkledet..

Fin søndag til deg!

Klem Pink lady

Lene sa...

Hehe.. Sånn er jeg og. Ikke så superflink på organisering. Og har 5-6 sakser jeg og. Men per dags dato så vet jeg bare hvor den ene er. ;-P
En dag - en vakker dag, så skal jeg bli flink på organisering. Sier vi ;)

Ha en fin søndag!
Klem Lene

MadeByKine sa...

He he:) Det stillebenet du viser her er veldig fint:)digger det du har gjort med den sorte rammen med sommerfuglbilde inni:)

Det er ikke lett og ha total orden hele tiden..jeg er flink en periode,så sklir det ut igjen:)

klem Kine:)