fredag 23. mars 2012

norgesglass


Hvor deilig er det ikke å våkne opp på en fredag med solskinn inn på soverommet,
dette må jo bare bli en god dag!?

Jeg er så heldig å ha fått en haug norgesglass av Frk Fischersverden
(Hun er så heldig å få gå på jakt i låven til foreldrene sine på gården/hytta deres,
der er det mye skatter skjønner jeg!!....)

Noen av mine glass skal få plass på kjøkkene og noen skal få plass ved kontorpulten.

Ha en flott dag...

Her er det senvakt i dag og mange timer ute i sola! 

6 kommentarer:

Mona Christin sa...

Hei.

Jeg kom over en haug med sånne jeg og. Veldig kjekke å ha.

Fin dag til deg.

Klem Mona C

Fabelaktig sa...

Norgesglass er genialT! Heldig du er som har en så herlig frk. Fischer :)

Fin fredag videre. I dag er stilletene pakket med i vesken, for etter jobb er det cava med min gayhusband *fnis*

klemklem

Bjørkli Søndre sa...

Norgesglass er så artig å ha. De kan brukes til så mye. Jeg har vaskepulver i noen, kattemat og på hobbyrommet mitt har jeg alle bånd og sløyfer sortert etter farger i glassene. Jeg har arvet alle mine og de er brukt til sylting.

Ønsker deg en strålende helg!

.House of BO. sa...

Dei er så kjekke til diverse oppbevaring, og i tillegg er dei jo så dekorative. Forbinder dei litt med sommer og sol, så det passa fint i dag når sola skin. =)

Ha ein flott dag i sola!
(Det skal eg. =))

Helsing Bente

Hylleblomsten sa...

Heldig!! Ønsker meg flere slike jeg og. God helg til deg! :)

Prinser og Prinsesser sa...

Norgesglass er nydelige og praktiske til det meste! :-)