lørdag 3. mars 2012

Lørdag...


Lørdag og håndballkamp for storesøster her i huset!
Sove lenge det vet ikke jeg hva er lenger, sliter med å sove lenger enn 7 jeg...
Men er konstant trøtt da!


Jaggu havnet jeg ikke innom tiger igjen igår, rart med det men får man noen gang nok av
små notatbøker, blyanter og annen kul nips/rot? *S*


Jeg synes kassa på veggen er stilig, samtidig som jeg sliter med at jeg synes slikt er rot!?
Åpne hyller, vegglister og vitrineskap sliter jeg med... stålreolen er dritkul,
men den går vel straks i kjeller! *S*  Jeg får det bare ikke til, men har lovet meg
selv om gi det litt tid.



Nå folkens, kommer sola i dag?

Og hva skjer i dag, skal du noe spesielt?

7 kommentarer:

Hylleblomsten sa...

Kul hylle altså:) Den stålhylla di er jo så tøff! Og du har jo gjort den så fin med kurver og esker. Hjemme hos meg selv synes jeg også åpne hyller og slikt kan se litt rotete ut, men slik du har gjort det med store oppbevaringsting så blir det slettes ikke rot. Jeg heier på at den skal få stå;) Ha en finfin helg! Smil fra Hylleblomsten:)

Fabelaktig sa...

Så kult det ble i hylla! Jeg digger Tiger! Nå fikk Metro en ny stjerne av meg, for jeg har vært lite begeistret for dette senteret, men med Tiger me like!

Fin lørdag! Her skal jeg og Nala inn til Losby, før vi drar hjem og lager verdens beste vafler. Mannen er arbeidsnarkoman, så vi er forlatt i dag... Deilig med alenetid!

KLemklem

Villa von Krogh sa...

Kjempefin hylle!

Nyt dagen.
Klem fra meg

Anines hvite verden sa...

Tøff hylle!

Nyt søndagskvelden! Klem Anine

Ashi sa...

Den hylla er veldig kul. Men jeg skjønner hva du mener med følelsen av rot, jeg har en litt større settekasse-hylle og får det liksom ikke helt til å bli orden i rekkene der ;)
Gleder meg til å sjekke ut Tiger butikken jeg og. Klem

Britt Kristin sa...

Så kul denne hylla ble....

Ta en titt på bloggen min så finner du en giveaway.....blir glad om du stikker innom..

Ha en fin kveld..

Britt Kristin

Bettum Villa sa...

Tiger? Den har jeg aldri hørt om... er de på nett tror du?
Så i allefall kjempe stilig ut alle tingene du har kjøpt.
Ønsker deg en god helg.
Klem Madelén