søndag 11. mars 2012

Lampefeber.


Endelig fant jeg ut hvor lampa fra Jotex skulle være, den har ligget her urørt en stund!
Passet perfekt i dette hjørnet her som pleier å være litt mørkt...

Lampen er helt lik den grå fra ikea, bortsett fra at denne er sort! *S*



Så synes jeg været i dag har vært så fantastisk flott og med sol kommer det masse energi og glede,
så i dag har vi vært på plantasjen og fått påfyll av litt blomster her og der!



TineK keramikken er høydare om dagen, den er med til middagsmåltider, frokostblandinger,
 godisskåler og til blomster... helt herlig fra min synsside.

Adele går om og om igjen her nå, så straks tror jeg gubben kaster meg ut,
 men det gjør ikke noe jeg er jo så glad... *S*

Hva skjer a jenter.... ser dere våren snike seg på her nå?
Kjennes det på kroppen og i sinnet?

Kos dere, I`ll do....

13 kommentarer:

mine fiine sa...

Hei!

Finfine kasser!!

Har et par selv, men jeg synes de er vanskelig å få tak i...

Liker at du har hengt dem på veggen!

Legger meg som følger oss deg:-)

Fin søndag!

Klem fra Anne

Therese sa...

Lampen passet perfekt der. Herlige trekasser og nydelig servise!
klem

Karlotte sa...

Hei frøken! Skjønte Adele var en hit i ettermiddag ja:-) Jeg er slik selv- får helt dilla på en artist eller cd (joda, denne frøkenen insisterer fortsatt på å kjøpe musikken sin på CD!!) Fine bilder du viser- og keramikken elsker vi jo;-) fin uke, klem klem

Fabelaktig sa...

Nydelige bilder!

Jeg priser våren! Deilig!

klemklem

Interiør drops sa...

Den var steintøff! :)

STOR
KLEM

Pink lady sa...

Hei!

Lekkert! Misunner deg litt den TINE K keramikken.. Men så kan man jo ikke samle på alt heller:(

Ønsker deg en flott uke!

Klem

Har en drøm... sa...

FLotte bilder!!
Elsker pynten din, og lampen gjorde seg veeeeldig godt der altså:)

HA en fin fin kvled ♥

Hylleblomsten sa...

Hihi, veldig glad i slike kasser. Har tenkt så lenge på det så nå måtte jeg bare. Hylla mi har hjul og kan flyttes litt hit og dit:) Utrolig stilig stilleben du har fått til på kassene dine, lampa var knalltøff! Nyt siste rest av søndagen, og ha en god start på ny uke. Smil og klem:)

Lillekatt sa...

Så fin lampe!! Love it!

Og jada, alt går fint med meg - selv om jeg tenker veldig lite på det som skjer og som skal skje... Fortrenger det? Jeg vet ikke - men det er veldig typisk meg ;-) Herlig søndag til deg!!

Chilli Charm sa...

Smekker lekkert som alltid. Kul lampe, og kjenner jeg vil ha enda flere eplekasser som deg. Og enda mer tine k.og, og...

Ha en fiiin uke unge fru Fjeldhammer!

Klem Cathrine

Kremfaret sa...

Tøft! Der satt den som et skudd, perfekt :) Har litt dilla på lamper om dagen, og lurer sterkt på om ikke skrivebordslampene her hjemme (i hvert fall min) må byttes ut med en sånn som du har - enten i sort eller grått.

Plantasjen er alle tiders, elsker å være der! Kos deg med blomster framover :)

Mona Christin sa...

Jeg blir så inspirert av deg, jeg... Og hvorfor for pokker visste jeg ikke om disse svarte fra Jotex? Hehe... Jeg har de grå fra Ikea jeg vettu.

Digger rammene dine på kommoden. Fin sammensetting.

I digg U.

Klem Mona C

Anja Holt sa...

Jeg pusset til og med vinduer på lørdag. Det er vårtegn, det! God mandag ønskes!