mandag 12. mars 2012

Kua mi..


I dag tror jeg nesten at jeg tar en Pusur... "I hate mondays..."
Jaja, alle dager er heldigvis ikke like! *S*

Jeg fortsetter med Adele på reapetknappen og øretelefoner på hode,
graver meg ned i soffan og røsker med med meg en kopp te.. for sjokolade i dag?
Nei da, det er jo mandag!


Hadde et kuteppe liggende i kjellern, det har fått kommet opp igjen på nåde.
Mangler et lite bord her inne, en kiste hadde vært noe?!

Sees igjen i morgen folkens, er helt sikker på at sola skinner igjen da...*S*

6 kommentarer:

Ida sa...

Uff da, håper morgendagen blir mye bedre :) Kult med kua!

Klem Ida

Anines hvite verden sa...

Håper morgen dagen blir bedre! :)
Så fine bilder du viser fra stua, me like!

Hvor er den fine R fra? :)

Klem

Har en drøm... sa...

KOS deg under pleddet med te i koppen:) I morgen skinner solen på deg vettu ♥

Fabelaktig sa...

Håper dagen ble bedre, hvis ikke kommer det en dag i morra :)

Kua var lekker!

Fabelaktig ukesstart til deg, skjønne!
smil og klem

Hegeslilleboble sa...

Noen dager er litt sådær.... Håper det snur fort! Herlig sofakrok!

Ragnhild sa...

Hei!
Slik er det bare noen dager,
Men da er det deilig å tenke at i morgen er det bedre! :)
Kiselig bilde!

Klem ragnhild