mandag 26. mars 2012

Jeg kan....


Hah, må nok skryte litt av meg selv nå altså...

Har lasta ned photoscape og selvfølgelig titter jeg i instruksene til Maia,
det er ikke bare bare for ei som må ha datatekniske greier inn med teskje! *S*

Jeg kan ikke love at jeg ordner på bilde til alle blogginnlegg for det tar jo litt mer tid,
all ære til dere som har "tunga rett i munn" og kan dette skikkelig.
Men morro er det....

Nå kunne jeg jaggu tenke meg å lære meg digitalscrapping også!!

Håper dere har en fin mandag,
jeg har flyttet litt på stæsj og lyslenken har fått ny plass.

9 kommentarer:

Åse-Lill sa...

Takk for tipset i det tidligere innlegget ditt:-) Endelig får jeg også litt til:-) Og du også, ser jeg:-)

Fabelaktig sa...

Så gøy at du får det til :) LOVE IT!

Jeg håper du har hatt en fin mandag og ukesstart.
Jeg er så slått ut av pollen om dagen at det ikke er gøy en gang.
Storgodklem!

Hanne Mette sa...

Så gøy! Jeg bruker også bare photoscape og jeg er veldig fornøyd med mulighetene selv om jeg veldig gjerne skulle hatt photoshop også.

Har en drøm... sa...

Hmmm, så flink du er da!!
Jeg får ikke til noe jeg, grrr...
Har prøvd og få slike bilder med en farge på ene siden som jeg kan ha tekst på, men de blir jo så bittesmå!!

Jeg er utrolig dårlig på dette altså... og jeg som har brukt Picnik til nå, det legges jo ned i april, iiikkk, MÅ bare løre meg og bruke Photoscape da:(

FLINK er du i allefall, tipper man blir litt hektet:)

Kremfaret sa...

Grattis, det er utrolig hvor mye man kan gjøre med et bilde ja, hvis man har tid og lyst :-) Digiscrapping har jeg også lyst til å begynne med. Drev med vanlig scrapping før, men blir så mye papir og nips overalt...! Lykke til med digiscrapping, blir nok gøy ;)

Mona Christin sa...

Photoscape kan kanskje virke vanskelig i førsten, men det er superenkelt. Du trenger ikke være en datanerd for å takle det.

Og det tar faktisk ikke lenger tid å redigere med rammer. Jeg har min faste rutine og det går på 0,niks. Starter med å minske formatet, så lysner jeg før jeg legger på ramme. Ferdig. Veldig fornøyd med det programmet.

Lykke til.

Klem Mona C

Tre Engler sa...

Hei!

Så fin blogg du har:) liker det med at du bruker bokstaver og det du gjør med bildene:) kjempe stilig!
Er selv ny innen blogg verden og håper det er greit at jeg legger deg til som inspirerende blogger på siden min!

Klem Merete

takhøyde sa...

Hei og takk for hyggelig kommentar hos meg!!!
Jeg bruker også photoscape - fungerer kjempefint!!
følger med deg videre jeg!!
klem Heidi :)

Anonym sa...

hvor er lys slyngen fra? og er den med solcelle strøm eller vanlig kontakt?:) kjempe fin blogg du har, har lest den i lang tid!