mandag 12. mars 2012

Favoritt nips..


Fabelaktige Maia har en utfordring på gang.
Det er å vise frem sitt favoritt nips...

Nå er ikke jeg dronninga av nips, da som regel alt sånt havner i kjellern! *S*
Men akkurat nå har jeg en favoritt da jeg er litt hekta på betong om dagen.

Dette betong eple fra Plantasjen er mitt favoritt nips akkurat nå!


Som sagt ble det litt grønnere her i går, etter en tur på Plantasjen.
Det luner med planter....

Gleder meg til jobb i dag, da jeg er så heldig å få være ute i mange timer
i denne sola og den varmer!

Ha en fin dag...
klem

7 kommentarer:

Rebekka sa...

Knallstilig eple :o)
Dere er såååå heldige som har plantasjen nær dere.
Lykke til med utfordringen :o)
Ønsker deg en fin dag

Interiør drops sa...

Stilig!

Nips her og litt der er det
hos oss, men ikke så veldig mye :)
Gøy utfordring..

Ønsker deg en fin dag!

STOR
KLEM

Frk Fischer sa...

Ooooh...stilig frøken, ja jeg sier det gijen du finner nips overalt du som er kult!!!

Recipe for Joy sa...

Oj, så morsomt eple! Stilig! :)

Ønsker deg en fin dag. Heldig som har sol!
Her er det skikkelig rufsevær med regn og blåst.. :(

Klem

Fabelaktig sa...

Så gøy at du deltar :) YEAY!

Herlig det eplet, jeg så på det selv i helgen faktisk.

klem

Jeanettes lille paradis sa...

Stilig eple, og fine bilder!

Lykke til i utfordringen :)

Aud på Dal sa...

Stilig sammensetting, skal ikke så mye til før det blir koselig :-)