lørdag 18. februar 2012

TineK


Her er det en stille og rolig lørdag.
Barna har akkurat kommet hjem fra overnatting hos svigers, der har de kost seg max fra i går.

Herr Fjeldhammer og jeg var ute på vift i går kveld...
Middag og Stand up med "bestissene" våres!


I dag sov vi lenge, lenge er helt til 8.30 og det var digg og bare
kunne ligge å slumre i senga og lese en bok helt til klokka 11.

Men selvsagt så savnet vi jo trolla våres også....

Vi var en tur på zanz i dag, jeg tittet etter salatbollen i keramikken til TineK
Jeg fant den dessverre ikke, så vi dro en tur til Home and cottage for å titte etter den der.


De hadde heller ikke salatskålen, men jeg kjøpte meg to små gråe skåler.
Når jeg kom til kassa skvatt jeg big time, da fikk vi med oss denne interiørboka gratis.
Så lesestoffet i kveld er i boks...*S*

Nå står det hjemmelaget pizza på tapeten laget av
storesøster på 9 år, gleder oss.

Tusen takk for alle gratulasjonene til mini,
formen er stigende...vi håper nå at pappan i huset styrer unna influensan!!

Ha en kozelig kveld...
klem

7 kommentarer:

Nennes sa...

Så gøy, ja med den flott boken kan du vel kose deg tenker jeg :)
Ha en fin lørdagskveld!

Marit sa...

Så fine skåler, og heldiggris som fikk boken med på kjøpet!
Jeg har en Give Away gående, med premier fra Chic Antique og Green Gate, om du lyster.

Karlotte sa...

Det høres ut som en deilig lørdag!! Synd vi var utsolgt på salatbollen, vet vi hadde en igjen i går. Jeg dro med meg halvsyke unger og influensasyk mann til IKEA Slependen i dag. ENDELIG har jeg fått meg et slikt stripete teppe og interiørsjela mi har fått ro!! Her ligger det an til å bli en heller ensom aften. Mannen har sovet siden 11 i formiddag og barna er i seng. Da blir det meg, godis og Hver gang vi møtes! Grattis med de fine nye tingene dine frøken:-) Fin helg videre, klem klem

Har en drøm... sa...

Fineste skålene:)
Jeg er og på jakt etter salatbollen, den er så fin ♥ Men er ofte utsolgt for TineK, uansett hva det er:(

Så H&C annonserte med bok til de første 30 kundene (eller noe slikt) i dag - det er stas:)
Jeg har den boken, og den er kjempefin:)
Enjoy!

Fam.Gab sa...

Jeg var også å fikk bok! Herlig :)
Kos deg med lektyren og ha en fortsatt fin helg!

KROnPRINSESSENE sa...

Jammen på tide å legge igjen noen ord til deg ;)
Elsker skålene...
Og heldig du var med den boka!
Litt flaks skal man da ha.
Kos dere i morgen med fastelaven :)
Klem May Helen

Fabelaktig sa...

Så herlig lørdag dere har hatt :)

Fineste helgen til deg! Nyt den og kos deg masse:) Jeg skal bake fastelavensboller i morgen *kos*

Smil og klem