søndag 5. februar 2012

Takk til sponsorer.


Det er masse jeg er skikkelig dårlig på og en av tingene er å ha med meg kamera
når jeg skal bort. Så her kommer ihvertfall noen bilder av innholde
i den flotte goodiebagen vi fikk på bloggtreffet i går.

Jeg sier bare OMG....

Vasen er fra Eva solo og telysholderne er fra Skeidar.

John Frieda gav shampo & balsam, Rene friis gav en hårspray,
Simple gav en pakke med sminkefjerner, Maybelline gav
leppestift, Carmex gav leppepomade.

Kari Traa gav en singlet,
vossatassar gav et pannebånd og et kortspill,



Trehjerter fra Skeidar, Knagg fra Palma, washi tape fra Anma,
Kort fra snøstorm

Teboks fra Kid, teposer fra pukka,
boks med te i fra Newby

Herlig nyhet fra Eva solo er denne vannflasken + en tesiler,
telysholder fra kremmerhuset

naturdiett gav smoothie, wik og walsøe gav en fløtemugge,
soon secret garden gav en sjokolade, godis fra fargerike
En liten prøve med gulvsåpe fra lilly`s


Blader fra Bonnier

Tusen takk til sponsorene og tusen takk til de superflotte bloggejentene, koselig å hilse på mange av dere. Håper dere har kommet over stemmen min summende i hode deres, for ja man skulle virkelig tro noen hadde puttet på meg en hel 100lapp!! *S*

Os sist men ikke minst tusen takk til "Maia den fabelaktige
uten deg hadde det ikke vært noen treff!!

14 kommentarer:

Frk Fischer sa...

Fint innlegg ...Å ja for hele 100lappen, jeg var vel nærmere 200lappen da ell?? ja ja silence in not our thing...ho ho!! En super kveld med damene..

Musefletta sa...

Fint innlegg=)
Og takk for i går.
Var koselig å hilse på deg, og for min del kunne du gjerne puttet på en 200lapp. Jeg lo godt!

Chilli Charm sa...

Å, kan tro jeg er pittelitt misunnelig på dere som var på bloggtreff. Herlige giweaways dere fikk, og hørte det var god stemning.

Ha en fortryllende uke!

Klem fra Gokk ;-)

Fra huset i svingen sa...

Var superkoselig på bloggtreffet, selv om jeg desverre ikke fikk snakket med alle som var der! Får ta det igjen på neste treff ;)

Klem Karianne

2nes sa...

Jeg lo godt jeg også ;) Kjempe koselig og treffe deg og frk fisher. Sarsborg neste :) Klem fra Tone

Har en drøm... sa...

Oja, masse flott i bagene:)
Heldige du som fikk sort vase, hehe:)
Jeg fikk rød jeg, og det er ikke helt meg, men kan jo bruke den til jul da, haha:)

KJempefin kveld var det, og av summingen og bedømme, så tror jeg det var mange som hadde puttet på en hundrelapp eller to, hihi :)

Ha aen fin dag ♥

Mi familia sa...

Heldig! Dere fikk masse fine ting :)

Ha en fin dag,
Vicky

Madikken sa...

flott blogg du har

Anines hvite verden sa...

Så mye fint!! :) *heldige deg*

Ønsker deg en fin fin uke!

Klem Anine

Med et lekent sinn / With a playful mind sa...

Det hørtes ut som om du har kost deg på bloggtreff! Skulle ønske jeg kune ha vært der jeg og. Bloggtreff er KOS!

Tommensgirl sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Frøken Fryd sa...

Å så kjekt!! Me skal ha bloggtreff her i Rogaland, anledningen er at Maia kjem hit i midten av mars. Så jammen dryp det ikkje litt på oss også i form av premiar og goodiebags :) Me er faktisk heile 30 stk påmeldte, kjempe bra! Og så gleder eg meg så heise til å treffa Maia live :)

Klem Eli

Lillekatt sa...

Så masse fint vi fikk ja!! Synd jeg ikke rakk å snakke med flere, deg deriblant! Neste gang!! hi hi!

Fin dag til deg!

galekroken sa...

Så utrolig flott bag!! Skulle gjerne vært der sammen med dere!! Østfoldtreffet var jo SÅÅÅÅÅÅ morsomt!!!!