mandag 27. februar 2012

Settekasse.


For et par år siden kjøpte jeg en kasse som jeg ikke helt visste hvor jeg skulle ha,
eller hva jeg skulle bruke den til...

Eller så kan det hende jeg skulle bruke den til en julekalender,
men det passet ikke allikevel.


I helgen ble den tatt opp fra kjellern og hengt opp på veggen som en settekasse...




Istede for en bilde list så synes jeg kassa gjorde seg der!

Jeg skjønner jeg aldri skulle priset meg våren i går, for i dag snør det loddrett..

Ha en fin dag folkens!

14 kommentarer:

Nennes sa...

Den var kjempetøff :)

Det snør her også...skal regne senere og så fryser det vel på..

Ha en fin dag!

Karlotte sa...

Stilsikre frøken Fjellhammer strikes again!! Superkult ble get:-) Skikkelig møkkavær i dag- hadde jet kunnet hadde jeg krøllet meg sammen i sofaen med et interiørblad og blitt der til det var tid for middag! ...men det kan jeg ikke....:-( Fin dag i snøhelvete, klem klem

Anja Holt sa...

Fint å være inne i snøvær, i det minste! Ønsker deg en super dag, og jeg syntes det ble kjempefint med kassa sånn!

Mona Christin sa...

Den var jo kjempefin. At du ikke har tenkt på dette før. Passet perfekt der.

Her sludder/regner det. Sukk...

Klem Mona C

ANETTESHUS sa...

Det ble superflott! Så dekorativt og fint! Stilig alternativ til hylle:)

... jepp, det snør her også i dag! Æsj! ... nå som hadde fått ferten av vååååår:) Vi får satse på at snøen smelter i løpet av dagen;))

Ha en fin, ny uke!

KLEM KLEM
ANETTE

Hylleblomsten sa...

Kjempefin hylle! Jeg skjønner godt at du ikke kunne den gå fra deg! Mang en gang har jeg kikket innom siden din og ble så glad da du hadde lagt igjen en varmende kommentar hos meg:)
Ha en fortsatt fin dag!

Har en drøm... sa...

Usj, jeg vet, tenkte akkurat den samme tanken ang vårinnlegg og dagens vær... :(

Settekassen er knalltøff, og med dette stæsjet ble det jo perfekt!!

Ha en fin fin mandag:)

Anines hvite verden sa...

Så tøft!

Klem Anine

Lisette sa...

Sette kasser er så fint;) Minner meg om min barndom faktiskt;)

Mi familia sa...

Jeg liker det! Kjempekult!

Fabelaktig sa...

Så tøff!
Digga kontorplassen din, me like!

Fortryllende mandagskveld til deg, søte!
klem

Rosa muffins sa...

Synes settekassen var riktig så fin jeg. Den har fått ufortjent "dårlig rykte" etter å ha vært superhot på slutten av 80-tallet:) Jeg er så heldig å ha en ordentlig en etter å ha datet en reprotekniker en gang for en evighet siden. Den henger på veggen og er riktig så fin den også. Slutter meg til Karlottes kommentar her, du er stilsikker så dette var vellykket:) Fortsatt fin uke til deg.

Kremfaret sa...

... Og der passa den perfekt må jeg si! Skikkelig kul settekasse, litt annerledes og rustikk. Godt valg :-)

Små gleder sa...

Digger stolen, jeg :D