lørdag 4. februar 2012

Bloggtreff..


Så er dagen her da, jeg skal på Fabelaktig aften i kveld
om ikke ringere 1time og 45 minutter braker det løs.

Herlige Maia har trommet sammen et bloggtreff...igjen.
Jeg var ikke på det første men har jo lest og hørt om det.
Så nå tenkte jeg at jeg skulle "slenge" meg med på dette!
Gleder meg...


Maia er jo helt rå på sponsorer, så dette blir spennenede.
Det er ikke for goodiebagen jeg reiser, men for å treffe så mange herlige
jenter som liker det samme som meg INTERIØR. Posen er jo en bonus.


Tiden løper fra meg litt her, jeg er ikke god på å planlegge den.
oreo muffinsene er klare, nå holder jeg på med kjøttbollene...
Straks ringer det på døra og jeg er langt i fra ferdig...hører du det Line? *S*

Ønsker dere alle en trivelig kveld!
klem

12 kommentarer:

Lena sa...

Kos deg på treff - selv skal vi jentene her på jentaften! Så det er fler som gleder seg til kvelden!
Klem.

stallnilsen sa...

Kos dæ masse ikveld, det blir sikkert kjempekoselig :)

Hilsen Lisbeth.

I en Eske sa...

Ha en fin kved=)

susan`s side sa...

Rene veteranen du nå på bloggtreff, kos deg masse:-)

HusmorDronninga sa...

Ohh lucky you!
Kos dere masse, gleder meg til å lese om treffet i morgen ;)

Interiør drops sa...

Hallais!!

Hyggelig å treffe deg i går..
Du har det kjempefint hjemme hos deg..
Og, så heldig du er som har hvite gulv..
Eller som du sier litt nedover her så må
du male det så ofte... Kjedelig :/

Men, ha en fin søndag!!!

Klem Ida
-Interiør drops-
:)

Mona Christin sa...

Hei.

Oj, du ligger iallefall ikke på latsiden hva bloggtreff angår. Moro å treffe andre bloggiser. Vi prøver å få til noe senere igjen her nede. Må bare få puste litt først. Hihi...

Klem Mona C

Bettum Villa sa...

Var koslig å treffe deg i går og de muffinsene smakte såå godt.
Ønsker deg en god søndag.
Klem Madelén

Karlotte sa...

Hi hi, her skjønte jeg hvorfor du kom litt småstressa inn døra i går kveld ja:-) Takk for i går- en aldeles fabelaktig aften var det og så koselig å treffe deg igjen!! Vi går for et snarlig lokalt lite treff så vi får skravla litt mer. Rakk jo nesten ikke å snakke med deg i går!
Fin søndag, klem klem

Bekka sa...

Hei :)
Takk for en kjempehyggelig kveld i går, dette var gøy! Det var veldig hyggelig å treffe deg - gleder meg til å følge deg og bloggen videre :)
Bildet av de fantastiske cupcakesene dine gir meg fortsatt vann i munnen ;)
Klem fra Vibeke

Tommensgirl sa...

Hei:)
Det var koselig å hilse på deg i går..
Var det du som hadde med de oreo cupcakesa? De var heeeelt nydelig... Håper du legger ut oppskriften en dag:)
Ha en fin søndag:)

Fabelaktig sa...

Hei du sprudledama!
Såå koos og endelig hilse på deg og du var like vakker og like herlig som jeg trodde! De muffinsene var hur gode som helst! YUMMI! Takk for en herlig kveld igår!

Her sitter jeg innlosjert på Gardemoen, 2 timer med hvile før det braker løs med galla med Jerniafolket... Vet ikke om jeg skal glede eller gruer meg :/
Fabelaktig søndag til deg!
klemklem