søndag 12. februar 2012

Morsdag.



Ønskelisten min er lang, så det er ikke så vanskelig å finne en gave til meg når det gjelder
morsdag eller om det hadde vært en bursdag.

Mannen har sneket seg til Zanz og handlet til meg...
Den flotte boken Naturligvis er nå min!

Barna hadde tegnet  tegninger til meg, det varmer et mamma hjerte!
En kopp med verdens beste mamma fikk jeg, 
selv om innimellom føler jeg det motsatte altså! *S*




Gleder meg til å sette meg ned og blad i boka i kveld.

Jeg er straks ferdig med all baksten til i morgen,
så da kan innrykket av 6 åringer bare kommer....
det blir sjokoladekake, gele, muffins og cakepops.
Selvsagt står pølser og lompe på lista også!

Ha en fin kveld og gratulerer med morsdagen til
alle mammaer der ute!!

10 kommentarer:

Beate sa...

spennende bok!
grattis med bilde i rom123 forresten!

nyt dagen

klem

salige lavendel sa...

Tror jeg skal ta en nærmere titt på den boka jeg også. Ha en koselig søndag =)

KRISTIN - Vingesus og Julebrus sa...

Kos deg med bok og morsdag: )
Her er mor sjuk og pappaen og sønnen på legevakten for å få øyedråper mot øyekatarr.

Lykke til med innrykket av 6-åringer i morgen: )
KLEM!

Lotta sa...

den boka er herlig! heldige du;) kose deg!

Svenja sa...

soo nice pictures. the idea with the heart is cute.
i am sorry i dont understand your text... but your pictures on the blog are very lovely :)

have a nice day, svenja

Frk Fischer sa...

Den var meget flink an har vært da...koselig!! Jeg fikk gretten gubben jeg...

Har en drøm... sa...

Så heldig du er da!!
Den boken ser så fin ut:)

Her ble det hjemmelaget flott kort, og et hjemmelaget gavekort, hehe:)
Boller og deilig mat har vi og kost oss med... en liten tur på Plantasjen endte med en flott bukett tulianer ♥

Ha en fortsatt fin kveld:)

Mi familia sa...

Kjempe kos med bok!
Lykke til med bursdag i morgen, Vi ha skole barn i år!!

Klem,
Vicky

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Gratulerer med morsdagen... Herlig gave du har fått
Ønsker deg en fin uke
klem

Kristin sa...

Det er så hyggelig med slike bøker!! Jeg ønsket meg flere til jul, men fikk ingen av de... Så tok et lite raid på nettshopping nå i januar. Elsker å bla i fine bilder!

Kos deg!